Larsinnj Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 http://www.worldcarfans.com/9090213.013 ... uction-911 Synes det ser ut som ganske skumle midtrabatter der. Fikk det vel kansje bevist også.
EirikL Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Auau It's not only, only, som en kjent nordmann engang uttalte.
crizi Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 midtrabbatene er vel ikke utviklet for lave super biler heller da.. dessuten er poenget med midtrabbat å hindre at en evt ulykke rammer begge sider og f.eks sjåfører som sovner osv. hvis hensikten var å redde liv ville vel midtabbatene vært konstruer med flere lag og veiene langt unna hverandre.
Lars89 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 R.I.P Når man mister kontrollen i over 200 er du rimelig ferdig uansett hvordan bil du kjører...
Hansh Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Står ikke noe om det på hjemmesiden hans ihvertfall! - Men trist uansett!
Der Barockengel Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Den omkomne var en 51 år gammel testfører som hadde jobbet for Porsche i 25 år. Altså ikke Walter Röhrl (snart 62), som jobbet for Audi for 25 år siden.
Ballder Skrevet Februar 17, 2009 Skrevet Februar 17, 2009 Er mange som lett mister hue i feite biler. Han var desverre intet unntak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå