540is Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Det vil si at hvis banen blir stengt i f.eks 2 timer må man betale over 20K for det? Tror det er greiest å ta det piano de første rundene ja... Og kanskje øve litt i Forza Og ha en forsikring på bilen som du vet dekker en smell på Ringen, ikke alle selskap som gjør det....
BMWPower Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hadde vert kult om noen hadde samlet en gjeng og reist nedover til banen. Men hvordan er det om noen sin bil stopper, er folk behjelplige da eller Vet ikke helt om jeg stoler på en gammel e30 Det går fint, er noen E30`er som skal være med i gjengen vår når vi kjører ned Klart vi hjelper med det vi kan om noe skulle skje, men med litt forberedelser går d som regel bra. Nice, nor har dere planer og kjøre? Hehe ok. Har jo m50 motor i nå så håper på den skal holde bedre en m20en Ska høra på årsmøte t BMWCCN avd. Hordaland nå på søndag. Hvis dei planlegge noe hive me oss sikkert me der, hvis ikkje så må me planlegge sjøl. Då kan eg gi deg et pip.. Hadde vært kult å kombinert det med F1 helg o da, men då komme d sikkert t å vær umuligt å komma t på banen De e vel sista året det ska vær F1 på ringen
leif harald Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hadde vert kult om noen hadde samlet en gjeng og reist nedover til banen. Men hvordan er det om noen sin bil stopper, er folk behjelplige da eller Vet ikke helt om jeg stoler på en gammel e30 Det går fint, er noen E30`er som skal være med i gjengen vår når vi kjører ned Klart vi hjelper med det vi kan om noe skulle skje, men med litt forberedelser går d som regel bra. Nice, nor har dere planer og kjøre? Hehe ok. Har jo m50 motor i nå så håper på den skal holde bedre en m20en Ska høra på årsmøte t BMWCCN avd. Hordaland nå på søndag. Hvis dei planlegge noe hive me oss sikkert me der, hvis ikkje så må me planlegge sjøl. Då kan eg gi deg et pip.. Hadde vært kult å kombinert det med F1 helg o da, men då komme d sikkert t å vær umuligt å komma t på banen De e vel sista året det ska vær F1 på ringen Nice D Hadde vært kult da, men føle d blir lite kjøring på oss sjøl då Eg å ein liten jeng har jafall planer om å fera ner i år elle neste år. Men trur nokk ikje eg e klar te aprill
The StigMeister Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Forza 2 er et godt tips til de som ikke vet hvordan banen er... Har kjørt denne sinnsykt mange ganger i spillet Finner ikke råere bane..
jcvold Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Hadde vert kult om noen hadde samlet en gjeng og reist nedover til banen. Men hvordan er det om noen sin bil stopper, er folk behjelplige da eller Vet ikke helt om jeg stoler på en gammel e30 Det går fint, er noen E30`er som skal være med i gjengen vår når vi kjører ned Klart vi hjelper med det vi kan om noe skulle skje, men med litt forberedelser går d som regel bra. Nice, nor har dere planer og kjøre? Hehe ok. Har jo m50 motor i nå så håper på den skal holde bedre en m20en Ska høra på årsmøte t BMWCCN avd. Hordaland nå på søndag. Hvis dei planlegge noe hive me oss sikkert me der, hvis ikkje så må me planlegge sjøl. Då kan eg gi deg et pip.. Hadde vært kult å kombinert det med F1 helg o da, men då komme d sikkert t å vær umuligt å komma t på banen De e vel sista året det ska vær F1 på ringen si ifra hva du finner ut fra møtet da jeg er veldig interesert i å være med!
NiklasJa Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Det er 145 mil fra oslo-øresund-nurburgring KART Tenkte å ta en helg tur jeg, så snart det lot seg gjøre å få på sommerdekk. Men 300 mil på en helg og kjøring på ringen, er kansje litt i meste laget. Det frister så mye at jeg kommer nok til å gjøre det. Hvis jeg regner i en gjennomsnitts fart på 130 i norge, 140 i sverige og danmark og 180 i tyskland, Tar det ca 13-14 timer å kjøre inkl. stopp. en vei.
R Andersen Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hvis du skal holde de snittfartene der, så må du kjøre fort. Jeg kjørte en strekning på ca 60 mil i Tyskland, og da kjørte jeg stort sett rundt 200 km/t, med noen perioder i høyere og laver fart. Kjørekomputeren viste en snittfart på ca 150 km/t.. (Ja, den var nullstillet før testingen.) Det skal ikke mye til for at snittfarten faller. Å kjøre så fort over tid er veldig slitsomt. Vi er en gjeng som skal nedover i påsken, og skal være der fra tors-sønd, men vi kommer nok til å ta et litt roligere tempo. Husk på at det er en del trafikk, så du må regne med litt køkjøring, ulykker etc. Du bør også legge opp til flere enn et stopp. Du klarer vel uansett ikke å kjøre hele strekningen på under to tanker?
hagenisse Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Gjennomsnittsfart på 130, 140 og 180? Lykke til... Når jeg hentet Z3 kjørte vi fra München til nord i Tyskland et sted. Stort sett lå vi mellom 160-180 og noen ganger var vi oppe i toppfart (223). Gjennomsnittsfarten på hele turen ble ikke 100 engang!
NiklasJa Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Alt handler om når man drar. Jeg vet hva jeg snakker om. Har en gps logg som jeg kan sende som pm hvis ønskelig.
540is Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 180 i snitt på A1 fra Puttgarden og sørvestover igjennom Tysklands største industriområder med allt det veiarbeidet som er der nå er bare å glemme. Og på helg i tillegg.. Skal være glad om du får kjørt over 180 i mere enn 2-3 minutter i strekk, både på grunn av trafikk og nedsatt fartsgrense på 95% av strekningen. Selvsagt bedre på natt, men likevel er fartsgrensene der og polizei lurer i buskene. Høyeste gjennomsnittfart er det på Svenske veier man får. Der er det bare å legge nåla på 160 og kjøre. Og ja, jeg har gps logg..
jcvold Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Ser ut for at det i første omgang blir en tur i April for oss,men da flyr vi til tyskland å leier en 6-Serie fra Sixt,og kjører litt rundt i den. 200€ dagen men ikke hver dag man er i tyskland så tar jeg heller min egen E46 325Ci ned i sommer
540is Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Hvorfor ikke 1. mai helga? DTM gjensyn i forbindelse med VLN løp. Banen åpen for alle hele søndagen. vln løp fra Stian Sørlies z4
jcvold Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Hvorfor ikke 1. mai helga? DTM gjensyn i forbindelse med VLN løp. Banen åpen for alle hele søndagen. vln løp fra Stian Sørlies z4 god ide! takk for tipset
cmn Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 Er det bare pyser her eller? Banen er helt psyko fet, men kjører du skikkelig ut blir konsekvensen som på vanlig vei... Vi kombinerte turen med en eventhelg på nye banen, med masse forskjellige løp. Leide hotellrom "i" banen, satt og så fra verandaen og drakk. Konge! hva het hotellet? Jeg tipper "Hotel an der Nordschleife".. Har vært der selv, og nevnte hotell passer i hvertfall til beskrivelsen
R Andersen Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Det kan også være Dorint Hotel (usikker på stavemåte). Det ligger ved langsiden på F1-banen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå