Z1 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Er for dumt med m50b25 auto på treff + første gang på bane?vil kjøre men det er ikke kult å være hindring på bane Ikke alle som er verdensmestere og har 1000 hk. Så det er bare og møte opp, alle har hvert ny begynere en gang
hagenisse Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Jeg tipper forøvrig at flesteparten av de heftige bilene ikke kjører så fort ute på banen likevel...
S.Arnesen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hvorfor denne skeptiske holdningen? Flere her som syter over at de bare har 200hk osv osv, hva i alle dager er det? Jeg stortrives på banen med min ubrukelige m52b20 motor. Er ikke bare motor som teller når man leker seg på bane...
Farrukh M Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Ikke alle som er verdensmestere og har 1000 hk. Så det er bare og møte opp, alle har hvert ny begynere en gang Sant som dere sier, jeg tror jeg prøver dene gangen,utsetter det alltid,men det hadde vært kult hvis en del andre i samme HK katogeri er med!
Jostein Jørgensen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Håper ikke noen tar det ille opp,men det er vel ikke så mange av oss som har noe å gjøre på det treffet der. Det er vel ett treff for supersportsbiler ala Porsche,Ferrari,Aston...osv.. Men å se på går vel an. Det finnes jo så utrolig mange treff på Rudskogen som passer oss bedre.
jcvold Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hahah niklas! Skulle gjort seg med en 316 i det selskapet!!! tror det står "316CI" bakpå bilen hans ulv i fåreklær
Wendel Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Dette hadde vært veldig morro å vært med på! Jeg har selv ikke mye bane erfaring. Men skulla jaggu hoppa utpå der blandt ferrarier med min 325tic Men får se om det er noen ledige plasser etter jeg har fått vært å mappa bilen.
NiklasJa Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 "Trackdays" blir bare mer og mer populært. Man kan nesten kjøre på rudskogen/våler nesten hver helg. Jeg vil annbefale "Ruud Racing" (Heter vel RR på forumet), de er utroligt profft gjennomført. Man får veldig mye kjøring. De som vil kjøre med biler i klassen 100-200hk kan dra på Raanern sine treff. Her er det litt tull til tider. Men man kan kjøre nesten ubegrenset og det er mange slitne vovloer der som absoluttt skulle hatt et veltebur. Til slutt så kommer kongen av alle Trackdays. BMWCCN sine treff. Litt ventetid på kjøringen må man forvente. Men jeg følte at jeg fikk kjøre nok.
Scampi Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Noen som vet hvordan det er for oss med motorsvake biler som vil dit for å ta foto? Hvordan det er med parkering, access osv. Rudskogen har veldig gode parkeringsmuligheter. Å se på er gratis. Ja, vet de har fine parkeringsmuligheter, tenkte mer på _hvor_ vi skuelystne kan parkere. Er lite lysten på å parkere på jordet og gå 9 mil som på Gatebil, med mye fotoutstyr. At det var gratis fikk jeg med meg ;P
S.Arnesen Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Noen som vet hvordan det er for oss med motorsvake biler som vil dit for å ta foto? Hvordan det er med parkering, access osv. Rudskogen har veldig gode parkeringsmuligheter. Å se på er gratis. Ja, vet de har fine parkeringsmuligheter, tenkte mer på _hvor_ vi skuelystne kan parkere. Er lite lysten på å parkere på jordet og gå 9 mil som på Gatebil, med mye fotoutstyr. At det var gratis fikk jeg med meg ;P De jordene blir kun benyttet på gatebil sine treff... På alle andre treff er det parkeringsplassen på anlegget som skal benyttes...
Lars89 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Gatebil er sinnsykt stort i forhold til alt annet. Har vært på diverse merke/klubb-treff på Rudskogen og har alltid parkert på grusparkeringa. Virker om et rått treff det der. Blir vel en liten tur for å se
NiklasJa Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 når ca blir det bmwccn trackday? BMW CAR CLUB NORWAY Rudskogen og Vålerbanen 2009 Ang. parkering. Det er 75 biler som skal kjøre. De fyller opp plassen inne på anlegget. Da er det vel plass til ca 100 biler til på rudskogen sin egen parkering, ved siden av banen.
Mr E30 Skrevet Februar 19, 2009 Skrevet Februar 19, 2009 når ca blir det bmwccn trackday? BMW CAR CLUB NORWAY Rudskogen og Vålerbanen 2009 Ang. parkering. Det er 75 biler som skal kjøre. De fyller opp plassen inne på anlegget. Da er det vel plass til ca 100 biler til på rudskogen sin egen parkering, ved siden av banen. det er jo nok av steder å parkere der.er aldri fullt på ccn treffa eller andre "mindre" treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå