sveinis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Lurer på å kjøpe noen originale Hella facelift-lykter (framlykter) fra England med xenon. Spørsmålet mitt er om det er "universal" lykter i facelift også, slik som i pre-facelift, der man kan stille på en slags arm for å skifte fra venstrekjørt til høyrekjørt lyskjegle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Det er universal lykter ja. På toppen av disse lyktene så er det lite lokk som man visstnok skal ta av, og inni der, skal man kunne justere for høyre eller venstre kjøring. MERK! Jeg har ikke prøvd dette selv, men det står noe om dette i bruker manualen for min bil, og jeg har sett disse lokkene på mine lykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Har du en link til de du tenker å bestille? Vurderer facelift også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Var en privat handel. Dette var snakk om brukte lamper, men blir nesten like dyrt med frakt og greier som å kjøpe nye på f.eks. Schmiedmann, ser det ut til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Okey. Jeg tenker som så at når man først skal kjøpe frontlykter, at det er verdt å bruke litt penger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 Ja, sant det. Her er link: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... TM:GB:1123 Du må regne med ca £200 i frakt, og hvis tollvesenet er kjipe, blir det fort noe toll og moms også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er det xenon lykter det der da? Hva er egentlig forskjellen på Facelift lykter med og uten xenon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Nye fra Koed koster ikke mer enn litt over 4000 med frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Nye fra Koed koster ikke mer enn litt over 4000 med frakt... Må nok legge til noen tusen da trådstarter skal ha med xenon Men som Rostad sier, så ser jo ikke de på ebay ut til å være med xenon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Xenon: Du har jo de som koster 3.845,00 pr lykt. Til følgende modeller: Alle modeller, Fra og med 9/2000 - Med Xenon teknik Halogen: Du har jo de som koster 2.547,50 pr lykt. Til følgende modeller: Alle modeller, Fra og med 9/2000 - Med Halogen teknik Er det at det følger med xenon boks på den med xenon. Eller er det noen andre forskjeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Den med xenon har jo såklart auto nivå regulering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Xenon:Du har jo de som koster 3.845,00 pr lykt. Til følgende modeller: Alle modeller, Fra og med 9/2000 - Med Xenon teknik Halogen: Du har jo de som koster 2.547,50 pr lykt. Til følgende modeller: Alle modeller, Fra og med 9/2000 - Med Halogen teknik Er det at det følger med xenon boks på den med xenon. Eller er det noen andre forskjeller? Nå kan jeg ikke svare 100% sikkert, men da je kjøpe Hella Xenon konverterinsettt fra Koed så var det vel bare Pærer, overgangsledninger og adapter med oppi med lyktene, mener at tennerne var for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Den med xenon har jo såklart auto nivå regulering. Lyktene har ikke Auto nivåregulering nei, det er bare en motor inni lyktene som får beskjed fra Lysmodulen, når jeg ettermonterte på min koplet jeg sensoren som er på bakakslingen inn på lysmodulen. Tror man kan justere på den justerings bryteren inni bilen dersom man ikke kjøper settet med nivåsensor i, husker ikke om jeg testet det før jeg koplet den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Rart at prisen er så ekstremt forskjell på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Rart at prisen er så ekstremt forskjell på da... er jo med Xenon pærer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå