Gå til innhold

Hella lykter fra UK?

sveinis
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe noen originale Hella facelift-lykter (framlykter) fra England med xenon.

Spørsmålet mitt er om det er "universal" lykter i facelift også, slik som i pre-facelift, der man kan stille på en slags arm for å skifte fra venstrekjørt til høyrekjørt lyskjegle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er universal lykter ja.

På toppen av disse lyktene så er det lite lokk som man visstnok skal ta av, og inni der, skal man kunne justere for høyre eller venstre kjøring.

MERK!

Jeg har ikke prøvd dette selv, men det står noe om dette i bruker manualen for min bil, og jeg har sett disse lokkene på mine lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon:

Du har jo de som koster 3.845,00 pr lykt.

Til følgende modeller:

Alle modeller, Fra og med 9/2000

- Med Xenon teknik

Halogen:

Du har jo de som koster 2.547,50 pr lykt.

Til følgende modeller:

- Med Halogen teknik

Er det at det følger med xenon boks på den med xenon. Eller er det noen andre forskjeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xenon:

Du har jo de som koster 3.845,00 pr lykt.

Til følgende modeller:

- Med Xenon teknik

Halogen:

Du har jo de som koster 2.547,50 pr lykt.

Til følgende modeller:

- Med Halogen teknik

Er det at det følger med xenon boks på den med xenon. Eller er det noen andre forskjeller?

Nå kan jeg ikke svare 100% sikkert, men da je kjøpe Hella Xenon konverterinsettt fra Koed så var det vel bare Pærer, overgangsledninger og adapter med oppi med lyktene, mener at tennerne var for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med xenon har jo såklart auto nivå regulering.

Lyktene har ikke Auto nivåregulering nei, det er bare en motor inni lyktene som får beskjed fra Lysmodulen, når jeg ettermonterte på min koplet jeg sensoren som er på bakakslingen inn på lysmodulen.

Tror man kan justere på den justerings bryteren inni bilen dersom man ikke kjøper settet med nivåsensor i, husker ikke om jeg testet det før jeg koplet den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...