morken Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 har kjøpt meg en 525 ix e34 som jeg ikke for koblet ut asc+t på. (har ingen bryter) noen som veit om jeg kan og eventuelt på hvilke ledniger jeg kan koble på en bryter å få koblet ut faenskapet? dette er en import bil i fra tyskeland.
BlueM Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Sikkert ei sikring et sted man kan plukke ut. Litt mer lettvint enn å koble fra ledninger.
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 har kjøpt meg en 525 ix e34 som jeg ikke for koblet ut asc+t på. (har ingen bryter) noen som veit om jeg kan og eventuelt på hvilke ledniger jeg kan koble på en bryter å få koblet ut faenskapet? dette er en import bil i fra tyskeland. hmmm, har du ikke bryter har du vel ikke asc+t heller?
morken Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Skrevet Februar 21, 2009 Mulig d. men er nå en slags form for antispinn på bilen, mister motorkraft når bilen spinner å har ei gul lampe som blinker samtidig. hender lampen lyser fast og da funker 4wd perfekt. så skulle tru at d går an å koble ut dette elektroniske hjelpemiddelet?
S.Arnesen Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Mulig d. men er nå en slags form for antispinn på bilen, mister motorkraft når bilen spinner å har ei gul lampe som blinker samtidig. hender lampen lyser fast og da funker 4wd perfekt. så skulle tru at d går an å koble ut dette elektroniske hjelpemiddelet? Da skulle man jo tro det var en knapp i konsollen din Rart opplegg...
Ballder Skrevet Februar 21, 2009 Skrevet Februar 21, 2009 Er vel en del elektronisk kontroll av 4X4 på den om jeg ikke tar helt feil. Sikkert ikke lurt og kødde med sånn uten videre.
morken Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Nei. Hadde d ennå vært så enkelt. Får prøve å få tak i et koblingsskjema, så skal jeg vel finne ut av d.
morken Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 noen som har liggende et koblingsskjema over denne bilen?
Hoem Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 ville rett og slett bare tatt av baseplaten og sett om det ligger ledninger der, for det tror jeg at det gjør;}
morken Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 dumt spm. men hva slags baseplate?
Otis Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Han mente sikkert platen der hvor kontakten egentlig skulle ha vært.
Fredrik Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Knappen din sitter ikke gjemt hær ?. Hehehe... det spørs om antispinn hjelper deg så mye når ladetrykket står på max i en Alpina E34 B10 BiTurbo... 360 HK og 520 Nm er jo ganske brutalt...
morken Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Han mente sikkert platen der hvor kontakten egentlig skulle ha vært. ja tenkte på den jeg og, men greit å spørre så er mann sikker.
morken Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Skrevet Mars 1, 2009 har funnet 3 stk koblinger ved gir spaken som ikke er i bruk. noen som veit om noen av dem kan være til utkoblinga av asc'n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå