Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg en 525 ix e34 som jeg ikke for koblet ut asc+t på. (har ingen bryter) noen som veit om jeg kan og eventuelt på hvilke ledniger jeg kan koble på en bryter å få koblet ut faenskapet? dette er en import bil i fra tyskeland.

Skrevet
har kjøpt meg en 525 ix e34 som jeg ikke for koblet ut asc+t på. (har ingen bryter) noen som veit om jeg kan og eventuelt på hvilke ledniger jeg kan koble på en bryter å få koblet ut faenskapet? dette er en import bil i fra tyskeland.

hmmm, har du ikke bryter har du vel ikke asc+t heller? :?

Skrevet

Mulig d. men er nå en slags form for antispinn på bilen, mister motorkraft når bilen spinner å har ei gul lampe som blinker samtidig. hender lampen lyser fast og da funker 4wd perfekt. så skulle tru at d går an å koble ut dette elektroniske hjelpemiddelet? :?

Skrevet
Mulig d. men er nå en slags form for antispinn på bilen, mister motorkraft når bilen spinner å har ei gul lampe som blinker samtidig. hender lampen lyser fast og da funker 4wd perfekt. så skulle tru at d går an å koble ut dette elektroniske hjelpemiddelet? :?

Da skulle man jo tro det var en knapp i konsollen din :? Rart opplegg...

Skrevet
Knappen din sitter ikke gjemt hær ?.

asc.jpg

Hehehe... det spørs om antispinn hjelper deg så mye når ladetrykket står på max i en Alpina E34 B10 BiTurbo... 360 HK og 520 Nm er jo ganske brutalt... :lol:

Skrevet
Han mente sikkert platen der hvor kontakten egentlig skulle ha vært.
ja tenkte på den jeg og, men greit å spørre så er mann sikker. :)
Skrevet

har funnet 3 stk koblinger ved gir spaken som ikke er i bruk. noen som veit om noen av dem kan være til utkoblinga av asc'n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...