Gå til innhold

Uhell med bilen - Stygge skader! - Herregud igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror ikke det er mye håp for at du får omlakkering akkurat, veit om mange som har fått fiksa bilen på forsikringa og fått nei..

Det er heller ikke normalt å få 2 nye hovedlykter dersom en av de blir skada.. Egentlig temmelig latterlig dersom du har en bil som har ganske falma lykteglass..

har ikke noe å si om lykte-glassene er falma ,bare de fungerer.

Derfor du ikke får 2 nye.

viss det blir skille i lakken fordi den gamle er falmet kan jo bilen poleres..

Skrevet

er selv bil lakkerer og jobber mye med forsikrings skader osv. Så på en bmw med riper langs hele sia, å kansje litt i bakfangern feks, vil sia bli lakka, å kansje bare 30% av bakfangern ;) Og som takstmannen sier da, skal du ha begge lyktene, hel lakkering av bilen+montering/demontering, så kan han liksågreit kondemnere bilen ;) Å det blir får dumt om det holder og rette og lakke, nye klips å lister osv ;) blir fort masse penger bare det.

Skrevet

Off da... Kjipt å kræsje. Har gjort det selv, faktisk med akkurat lik bil...

Overraskende dyrt å forsikre E46 318i forresten. Har vel blitt for vanlig som ungdombil nå :roll:

Skrevet
Off da... Kjipt å kræsje. Har gjort det selv, faktisk med akkurat lik bil...

Overraskende dyrt å forsikre E46 318i forresten. Har vel blitt for vanlig som ungdombil nå :roll:

Jeg var overrasket over hvor billig forsikring av E46 320i var, omtrent samme som for E39 520i som også står på meg.

Kondolerer til trådstarter!

Er sikkert ikke så stor trøst akkurat nå, men har fått lakkert hele siden på E39'en etter et vogntog høvlet den og jeg var og redd for fargeforskjell da, men de sa at de målte fargen på forhånd for å treffe 100%, og det har de gjort etter det jeg kan se. Kan ikke se skillet på C-stolpen en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...