JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Snø og vinter er noe dritt Ikke alltids, når du har bakhjulstrekker
jonr- Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter.De er fordi du ikke har vinterinteresser.... eller at jeg foretrekker sol og strandlivet i en mye større grad? =)
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Snø og vinter er noe dritt Ikke alltids, når du har bakhjulstrekker Jo, det er da det blir problemer, untatt hvis man skal leke litt da.
hauken Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter.De er fordi du ikke har vinterinteresser.... eller at jeg foretrekker sol og strandlivet i en mye større grad? =) hehe...du har nok aldri hatt slalomski på bena....
jonr- Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter.De er fordi du ikke har vinterinteresser.... eller at jeg foretrekker sol og strandlivet i en mye større grad? =) hehe...du har nok aldri hatt slalomski på bena.... det har jeg tenk! skal vi bare avslutte der? hehe. du liker vinter, jeg like sommer. ferdig
hauken Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 jeg hater vinter.De er fordi du ikke har vinterinteresser.... eller at jeg foretrekker sol og strandlivet i en mye større grad? =) hehe...du har nok aldri hatt slalomski på bena.... det har jeg tenk! skal vi bare avslutte der? hehe. du liker vinter, jeg like sommer. ferdig hehe,vi skilles som venner....
Lars89 Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Liker vinter jeg... Sliter ikke så mye på bilen når man vil herje
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Gi hverandre en god klem nå heh.. Jeg er også sommermenneske.. kan dessverre ikke noe for det! Bare teller timer og dager.. men ser ikke muligheten å få satt på sommerhjulene på før april er her...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Ikke noe er som sol og sommer og lettkledde damer
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 Ikke noe er som sol og sommer og lettkledde damer Ikke noe mer er trafikkfarlig heller
JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Gi hverandre en god klem nå heh..Jeg er også sommermenneske.. kan dessverre ikke noe for det! Bare teller timer og dager.. men ser ikke muligheten å få satt på sommerhjulene på før april er her... Enig der!
skillbill Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Skal på hyttetur til Trysil 12.mars og når jeg kommer hjem kan det gjerne være plussgrader og null snø! Bare jeg får hvit jul så er jeg mer enn nok fornøyd da det er mer enn nok snø på fjellet de gangene lysten til å stå på ski melder seg! Også er det ufattelig kjiipt å rulle rundt på 16"
Richie85 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Skrevet Februar 22, 2009 problemet er bare at vi ikke, hvertfall her på østlandet, de siste årene har hatt hvit jul.. snøen kommer i januar/februar som nå.. og da er det for sent etter min mening.. er koselig når den kommer, for all del! Moro å leke i snøen, men det kan jeg gjøre på hytta! Så vi får bare krysse fingrene for at det snart er over
Torbjørn H Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Men når det har gått en stund og snøen er brøytet/saltet vekk så er det ikke mye gøy lengre.. Snør det bare en gang i året der nede? Skjønner ikke hva dere klynker for
Superbeetle Skrevet Februar 22, 2009 Skrevet Februar 22, 2009 Men når det har gått en stund og snøen er brøytet/saltet vekk så er det ikke mye gøy lengre.. Snør det bare en gang i året der nede? Skjønner ikke hva dere klynker for hehe...kan nok telle på en hånd de gangene det snør så masse at det ligger over flere uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå