Gå til innhold

Våren snart her??

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, nå er det da en mnd igjen med vinter da.. Kommer nok sikkert en hel haug med snø når det som ligger nå nesten har smeltet bort.

Er enig at vinter er ikke helt sexy, føler meg så utrolig.. orginal.

Men på en annen side gruer jeg meg skikkelig for må ha nye sommerdekk for bakdekkene var farlig slitt på innsiden.

Hadde forresten bilen på sjekk på BMW for å sjekke om det var skjevt bak, men i følge de så var det ikke noe feil der. Så jeg sa til han på BMW (som også er tidligre eier av bilen min) at det skal da ikke være sånn? Men han mente det var slik på mange BMWer.

Noen som mener det sammen eller motsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren er grei den, men det skal bli godt med vår. Etter nyttår tror jeg ikke det har vært minusgrader og det har stort sett vært fint vær så når det var 3+ og regn her en dag satt jeg bare å smilte i bilen. Ingenting er som en skikkelig regnbyge etter en lang periode med bra vær (ja, jeg er vestlending...) Så nå koser jeg meg med regnet, den våte snøen og bare veier og gleder meg til å få på sommerdekka igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalde hilsner fra indre vestfold ;)

Trodde du bodde på Nøtterøy jeg? Hva i alle dager har fått deg til å dra til Fon?? :o

Hehehe.. som å høre Dr_S dette :P

Samboeren og jeg fant en knall leilighet :) Ny m/garasje osv, så var bare å slå til.. finanskrise vettu :P hehe..

Men trives som plommen i egget her.. bruker 6-7min lenger tid til jobb, men det er det verdt.. Nesten bare folk på vår alder, så tror det skal bli veldig sosialt når det blir litt varmere ute.. hehe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe er som sol og sommer og lettkledde damer ;)

ser da nok lettkledde damer nå jeg :D

Haha ja må jo væra en viss forskjell på folk :lol:

Kan nevne at jeg var på Pimp & hoe party forrige helg.. Der gikk dem kun iført topp og g-string/ hot pants..

Men så ikke ut som dem syns det var så behagelig i 15- å varme apperatet i bilen vi kjørte funka rimelig dårlig.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalde hilsner fra indre vestfold ;)

Trodde du bodde på Nøtterøy jeg? Hva i alle dager har fått deg til å dra til Fon?? :o

Hehehe.. som å høre Dr_S dette :P

Samboeren og jeg fant en knall leilighet :) Ny m/garasje osv, så var bare å slå til.. finanskrise vettu :P hehe..

Men trives som plommen i egget her.. bruker 6-7min lenger tid til jobb, men det er det verdt.. Nesten bare folk på vår alder, så tror det skal bli veldig sosialt når det blir litt varmere ute.. hehe..!

Hohoh, den var god du:P Revetal sossialt! Gikk på skole der, og så fort våren kommer og helt til vinteren kommer igjen så lukter det stort sett ku møkk der. MEn det begynner og bli bra der nå med nye butikker og alt det der. Kan nok bli veldig attraktivt og bo der om ca 10 år så fin investering og kjøpe hus der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vårbilder fra i fjor som har lyst å bidra til litt ekstra vårstemning?

Har et fra våren 07. Typisk vår i Trøndelag. Legger om til sommerhjul, så går det en uke og...:

xpnwi8e31d9v990nlcx7.jpg

Men så kommer sommeren og tørre veien igjen og alt er fryd og gammen :)

xwvd6w62pnhshd28uu57.jpg

Akk som jeg savner den bilen. Akkurat nå lover jeg meg selv at det blir ny cab til våren. Og bryter jeg det kan noen få lov til å komme og gi meg 2 tette og ei badehette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...