Gå til innhold

Koed VS GS


Simpel
 Share

Anbefalte innlegg

Ang dette med pris så er vel det diskutert opp og ned her inn , og som sagt tidligere så er vi nødt til å bruke andre priser ut en det Koed gjør siden vi har ca 70% firma kunder og de skal ha sine avtaler /rabatter osv.

Nå koster det nok litt mer å drive GS med 5 butikker og 7000kvm oppvarmet lager i Norge

Kontra en annen konkurent :wink::)

Ser ikke helt hvorfor dette skal være kundens problem? :roll:

Jeg skal ikke gå inn i noen dypere diskusjon vedrørende priser, men det er jo noen som mener at:

"Det enkle er ofte det beste." :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvorfor dette skal være kundens problem? :roll:

Jeg skal ikke gå inn i noen dypere diskusjon vedrørende priser, men det er jo noen som mener at:

"Det enkle er ofte det beste." :wink:

Du sier noe :-k kanskje det er problemet, at gs skal ha 5 butikker og 7000kvm lagerplass :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hvorfor dette skal være kundens problem? :roll:

Jeg skal ikke gå inn i noen dypere diskusjon vedrørende priser, men det er jo noen som mener at:

"Det enkle er ofte det beste." :wink:

Du sier noe :-k kanskje det er problemet, at gs skal ha 5 butikker og 7000kvm lagerplass :-k

At de skal ha 5 butikker er nå vel bare bra for de som har en butikk i nærheten vel? o mye lagerplass er vel bare bra, dette er nok med på å gjøre deletilgangen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de skal ha 5 butikker er nå vel bare bra for de som har en butikk i nærheten vel? o mye lagerplass er vel bare bra, dette er nok med på å gjøre deletilgangen bra.

Vil da ikke se på det som noe positivt om det gjør at prisene blir såppas mye høyere. Selv bruker jeg bare nettbutikken, selvom det tar meg under en time og kjøre til gs i oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...