Gå til innhold

18" / 19" e46


akilles
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor vil du ha 19" når ikke du vil senke bilen? Det er både dyrere, dyrere dekk, litt dårligere komfort osv.

Jeg syntes traktor-look er en treffende beskrivelse av 323n min med 18" BBS LM uten senk. Selvom det så bedre ut enn med de stygge smale 16" så var det tydelig at bilen skrek etter senk, og 40/20mm senk var da akkurat passe for at felgene skulle komme til sin rett. Men også et minimum av senk.

Så med 19" vil jeg se an felgen, har du navn eller bilde da? Clubsport kom vel med 18"? Den ser jo grei ut med standard senk, men de orginale bmw-felgene er ganske diskre og bygger ikke mye ut i hjulbuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha 19" når ikke du vil senke bilen? Det er både dyrere, dyrere dekk, litt dårligere komfort osv.

Er akkurat derfor jeg spør dere som kan dette om råd! Er ikke noe must for meg med 19"! Men vil gjerne ha det som blir seende best ut til bilen min! Om dere anbefaler 18", blir det 18" for å si det sånn! =)

Og hvis alle mener at jeg MÅ senke bilen får et nice look, da blir det vel senk også da! Men vil helst unngå det!

Takker for alle svar så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er akkurat derfor jeg spør dere som kan dette om råd! Er ikke noe must for meg med 19"! Men vil gjerne ha det som blir seende best ut til bilen min! Om dere anbefaler 18", blir det 18" for å si det sånn! =)

Og hvis alle mener at jeg MÅ senke bilen får et nice look, da blir det vel senk også da! Men vil helst unngå det!

Takker for alle svar så langt!

Det er to alternativer egentlig.

Ett alternativ er å tenke litt brukervennlighet, økonomisk og "smart". Da går du for maks 18" med maks 40/20mm senk, dette gir bilen ett pent utseende, men er mest brukervennlig.

Alternativ to er jo 19" felger med 50 (60)/30mm senk, noe som gjør bilen veldig stiv og ganske humpette og kjøre med. 19" felger og dekk er jo også dyrere, men om det er så mye dyrere at det skal styre valget vet jeg ikke helt.

Selv kjører jeg ett lite kompromis mellom de to alternativene. 18" felger med ca 55/30 senk.

Har ikke bydd på noen problemer for min del faktisk. såklart er fremkommeligheten begrenset opp imot vanlig, men jeg kjører på en ubrukelig traktor vei nesten vær dag på sommeren, og fremkommelighet har hittils ikke vært noe problem.. (bare kjekt å få børsta litt under bilen :wink: )

9fxz2r6kv6ch7aiplx36.jpg

tq3ywdyf3yjtya97w9yq.jpg

Der ser du hvordan 55/30 senk og 18" ser ut ihvertfall :) Personlig syns jeg 18" er nok. Da er det litt gummi igjen, og jeg syns det ser mer "riktig" proposjonert ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var litt vel "gangsta cadillac" for min del men...

-Hahaha, jeg som trodde du likte crhome xD

Joa, men det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg pungæne... :wink:

Her er ett par som har skjært av seg pungæne :lol: :

zh0mocxzvuwp8fa1k2w7.jpg

oxeln1duk49a6ha9i0s7.jpg

553i2thqw3ixn5vgjvmy.jpg

:lol:

Sorry, nok ot fra min side :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av en av bmwmsport sine tidligere ibler:

http://www.onkel3000.com/bmwmsport/320dat3.htm

Den der var meget naijz, er akkurat slik min ser ut. å d var 19"? :D

Nei, dette er 18" originalfelger :)

Passer original m3 felgene på E46 coupe altså?

Hmm nei, det gjør de ikke..

Det er på touringen det sitter 18" originalfelger.. Coupèen har 19" kopi-felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var litt vel "gangsta cadillac" for min del men...

-Hahaha, jeg som trodde du likte crhome xD

Joa, men det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg pungæne... :wink:

Her er ett par som har skjært av seg pungæne :lol: :

zh0mocxzvuwp8fa1k2w7.jpg

oxeln1duk49a6ha9i0s7.jpg

553i2thqw3ixn5vgjvmy.jpg

:lol:

Sorry, nok ot fra min side :oops:

Ett ord.. :lol: HAHAHAHAH :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...