Gå til innhold

Crom eller svarte nyrer?


MonsterE46
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har bare ett spørsmål, jeg er sinnsykt usikker på om jeg skal bytte til svarte nyrer på bilen min. Bilen er en 318i E46 1999mod metallic svart.

Hva mener dere om å ta svarte nyrer på den? er så usikker på om jeg ska bytte eller ikke. blir det for mye svart? bør jeg bare beholde den med chrom nyrer?

På forhånd takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva synes du selv?

Jeg har hatt samme dilemma. Har hatt sort E46 med blanke lister i grill i over fem år. De fleste syntes jeg måtte beholde de blanke så usikkerheten stoppa meg. Sort bil er den eneste fargen jeg synes er fin med blanke lister og nyrer.

Men hvorfor ikke bare kjøpe blanksorte nyrer eller karbon-nyrer? Det tar to minutter å bytte og hvis du blir lei så kan du bytte tilbake og selge de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke dumt det..kunne gjort det.. Jeg er bare litt sånn forsiktig med å sløse med penger visst du skjønner..ikke at nyrer koster så mye, men ja..

Jeg har sett ett par BMW'er som har svarte nyrer og at bilen også er svart.. Men de har vært stylet med M3 front osv. og da syntes helheten så veldig bra ut, men er usikker på om det vil se så bra ut på min som er helt orginal..

Men får tenke på å kjøpe meg noen for å teste:) takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...