zH- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Jeg har hella faceliftlykter foran, disse har aut nivåregulering men mangler xenon Automatisk som i justere innefra i bilen eller helautomatisk? (spør siden mange blander disse)
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Helautomatisk ja. Når jeg starter bilen justerer lyktene seg, samme i motbakker og med forskjellig last osv osv
zH- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Ok, og det er med halogen? www7960 fra koed?
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Japp, har som sagt ikke xenon Nå vet jeg ikke artikkelnr'et da forrige eier kjøpte disse. Jeg ville bare få frem at hella faceliftlykter uten xenon har aut nivåreg. Ihvertfall mine..
zH- Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 Men da stoler jeg på det og bestiller halogen neste lønning Satser på at det funker
Otis Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Gi beskjed her når du har mottatt dem og hvordan de er.
Haug530D Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 Japp, har som sagt ikke xenon Nå vet jeg ikke artikkelnr'et da forrige eier kjøpte disse. Jeg ville bare få frem at hella faceliftlykter uten xenon har aut nivåreg. Ihvertfall mine.. Det er lysmodulen som styrer nivåreguleringen, så det spiller ikke noe rolle om det er Prefacelift/Facelift eller Halogen/Xenon, lyktene vil uansett justere seg opp å ned, da det kun er selve motoren som sitter i lyktene, testet dette før jeg hev på Xenon Facelift lykter på min, bilen hadde før Halogen Prefacelift lykter.
Otis Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...?
sveinis Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...? Tja... Er vel uansett et trafikksikkerhetstiltak. Kan jo faktisk bli ganske godt blenda av biler med halogenlys også
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...? Hvis du tenker på meg så har jeg gjort det selv.
Otis Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...? Hvis du tenker på meg så har jeg gjort det selv. Åja, ja jeg tenkte på deg Men hvorfor gjorde du det da?
Haug530D Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...? Hvis du tenker på meg så har jeg gjort det selv. Åja, ja jeg tenkte på deg Men hvorfor gjorde du det da? Hehe, jo det var for at bilen hadde Prefacelift Halogen, kjøpte ett sett fra Koed med alt man trenger for komplett konvertering fra Halogen Prefacelift til Xenon Facelift, alle delene er Hella, så det er helt orginalt, ble ikke så billig da men, ca 11-12K for komplett sett.
Otis Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Aha, trodde nemlig at du hadde halogen, ikke helt sikker på hvorfor jeg trodde det men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå