Gå til innhold

Hella lykter til e39, Hvilke kan jeg bruke

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har hella faceliftlykter foran, disse har aut nivåregulering men mangler xenon :)

Automatisk som i justere innefra i bilen eller helautomatisk? :)

(spør siden mange blander disse)

Skrevet

Japp, har som sagt ikke xenon :)

Nå vet jeg ikke artikkelnr'et da forrige eier kjøpte disse. Jeg ville bare få frem at hella faceliftlykter uten xenon har aut nivåreg. Ihvertfall mine.. :)

Skrevet
Japp, har som sagt ikke xenon :)

Nå vet jeg ikke artikkelnr'et da forrige eier kjøpte disse. Jeg ville bare få frem at hella faceliftlykter uten xenon har aut nivåreg. Ihvertfall mine.. :)

Det er lysmodulen som styrer nivåreguleringen, så det spiller ikke noe rolle om det er Prefacelift/Facelift eller Halogen/Xenon, lyktene vil uansett justere seg opp å ned, da det kun er selve motoren som sitter i lyktene, testet dette før jeg hev på Xenon Facelift lykter på min, bilen hadde før Halogen Prefacelift lykter.

Skrevet

Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...?

Skrevet
Kan dog ikke forstå hvorfor BMW har montert høyde sensor på bakakslingen på biler me halogen lykter...?

Tja... Er vel uansett et trafikksikkerhetstiltak.

Kan jo faktisk bli ganske godt blenda av biler med halogenlys også 8)

Skrevet

Hvis du tenker på meg så har jeg gjort det selv.

Skrevet

Åja, ja jeg tenkte på deg ;)

Men hvorfor gjorde du det da?

Skrevet

Åja, ja jeg tenkte på deg ;)

Men hvorfor gjorde du det da?

Hehe, jo det var for at bilen hadde Prefacelift Halogen, kjøpte ett sett fra Koed med alt man trenger for komplett konvertering fra Halogen Prefacelift til Xenon Facelift, alle delene er Hella, så det er helt orginalt, ble ikke så billig da men, ca 11-12K for komplett sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...