Gå til innhold

Faceliftlykter med hvit blinklys.

nimitz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 2001 mod E39 med gule blink orginalt som jeg skiftet ut med uorginalt med hvite blink fra GS bildeler. Ser at angleeyes ringene på disse ser veldig "jalla" lik ut. Det er flere punkter på ringen som har litt sterkere lys og det syntes jeg ikke var noe pent. Er det slik disse lyktene er eller er det gjort noe feil? Ble forresten montert på verksted. Må si jeg ble skuffet da jeg så dette. Noen så har montert slike lykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var den typen lykter som GS mente skulle være til bilen. Hva de heter vet jeg ikke men de kostet tett på 5000 kr for to. Ja, det stemmer at det er 6 punkter i ringen som lyser litt kraftigere. På de orginale var det jamt lys rundt. Er det litt jalla eller er det bare noe jeg synes? Er det andre som har byttet lykter og er fornøyd disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster enten 7625,- eller 10 790,- for originale Hella Xenon på koed (står begge prisene) så er jo en betydelig investering.

De fleste ettermarkeslykter har 4-6 lyspunkter og ikke en hel ring som de originale, noe som selvfølgelig ser rart ut... De slutter også å fungere etter en stund (svakere lys).

Kvalitet koster, men blir alltid best :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke klar over at de var sånn. Verkstedet som skaffet og monterte dem påsto at de var helt lik orginal foruten om at det var hvite blink. De skal få plukke de av igjen. Pleier ikke og spare på sånne ting. Er tilhenger av at det er mest mulig orginalt på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...