Haug530D Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Prøver å finne pris på slikt hos biltilsynet. Er det noen som vet ca pris for en runde for å få coilovers inn i vognkort?Skal ringe i morra og sette opp en time, så får man se om jeg også får godkjent ettermontert xenon i langlysene. Jeg har original xenon i nærlys, så jeg har lyktespylere og høydejustering, er kun reflektor jeg ikke har noe dokumentasjon på... Det er ca 500,- for en time hos BT, da kan du godkjenne det du får tid til på den timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Jepp...du betaler vel egentlig bare for utstedelse av nytt vognkort..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Takk for svar, er ikke i tvil om å bare få godkjent alt da. Ringer å bestiller time i morra tidlig. Her skal det stemples inn mye da Skal gi update på hva jeg får inn i vognkortet når det er unnagjort det besøket hos BT... Skal ha inn sommerhjul dekk&felg, vinterhjul dekk&felg, coilovers, led-baklys, led skiltlys og xenon i langlys. Har E-merker og Tüv-papir på det meste. Det jeg kan få problem med er xenon i langlys da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Jeg bumper denne tråden da jeg selv skal inn og godtjenne supersport 60/30 senk på min e36 cab. Hva gjør dere med caster og camber da dette ikke kan justerest orginalt? Har time på BT 30/11. Grønne tall på hjullstillinga med stempel og signatur TUV papirer Kvitering på hjulstilling og lys justering Vognkort del 1 og 2. Er det da noe mer jeg trenger? For og godkjenne supersprint bakpotte med TUV papirer, trengs det da noe mer? avgasskontroll e.l.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Skal godkjenne senkesett på min E39 Noen spørsmål: 1. Har noen her kjennskap til andre som har godkjent dette på E39? Siden det ikke er noe å stille caster/camber orginalt. 2. Spax RSX Høyde og hardjusterbart coiloverkit. Noe jeg må tenke på siden det kan justeres på både hardthet og høyde. Er TUV godkjent. 3. Har K-Sport camber/casterjusterings topplager "Universal" fremme på bilen. Vil dette by på noe problemer av senkesett godkjenningen? Er jo bare lagre, men vet jo aldri. 4. Har ettermontert endepotte som jeg kjøpte fra ebay. ikke TUV. Får jeg en mangel lapp på denne, eller er det en ting de kan "se gjennom fingrene på" Har ikke TUV på felger så det blir til at jeg må kjøre inn på orginale vinter felger. Har foresten Larzon Panamera 19" noen som vet om det kommer TUV på disse? 8.5 og 9.5 med 235/35 forann og 265/30 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå