Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
":3bpnj6ct]Må vel inrømme vi fikk en del blikk i dag :)

Du så ut på bildene som en som nettopp har kjøpt cab i vinter! :lol:

En kamerat av meg som hadde E36 cab (som gjorde akkurat det samme selv) sa at det var veldig lett å se hvem som nettopp hadde kjøpt cab for første gang!

Skrevet

Litt tidlig enda ettersom det snør som pokker her og bilen står på sommerdekk året rundt :wink:

Står godt parkert i garasjen i den mørke årstiden.

Angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte cab,kjøreturen blir helt noe annet med taket nede på sol&varme dager,rett og slett en nydelig opplevelse!

Håper på en like god sommer som fjoråret! :D

sdqhmkr73yp9vlqawzo2.jpg

pl6cscdilakg9bhstli2.jpg

Can't wait :)

Skrevet

Hadde vært veldig moro med cab :D Dritten er at her på sørlandet får man brukt for det i tilsammen to uker iløpet av året :(

Skrevet
Tror eg poster et bilde fra i fjor eg og. Bilen står godt i garasjen i snøværet...

qomckzeckhos3pq9xk35.jpg

Så ut som du har hatt mye moro med den bilen ja.. :) Slicks? =)

Skrevet

det er vel den kjente 10graders regelen før man skal cabbe vel..selv cabba jeg aldri når det var regn eller kaldere enn 10..ser litt teit ut..:P

Jeg får bare mimre..

15zyl5hhxxbailziq9yn.jpg

gyl931vd66mocrctq6sw.jpg

80lqj2gh6tmb5lom6t3h.jpg

Skrevet

Jeg kan jo legge ut noen bilder fra i fjor, men tror nok ikke jeg kommer til å ta ned taket før det er ca 10 grader ute :) Bilen står tørt, varmt og godt i vinterhalvåret, og det har jeg ikke angret på :)

Her har jeg akkurat kommet hjem fra en ferie på hytta til dama mi på sørlandet i Farsund. Strålende vær og ca 30 grader.

yadqs5972tg2bzsfvmfg.jpg

Dette var på våren i fjor. Hadde ikke m-fanger foran osv enda.

nxtcb2ktpuaaugg9q48g.jpg

Her står den hjemme i gården etter en vask. Derfor taket er på.

4ptuue1qc16jur3yj02m.jpg

Gleder meg vanvittig til våren/sommeren. Cab gjør kjøreturen til noe helt spesielt når det er sol og varme ute. Selv en som ikke liker å kjøre bil, kan kjøre bil i flere timer i strekk. Er en vanvittig frihetsfølelse som bare en båt på varme sommerdager kan erstatte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...