[space] Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Må vel inrømme vi fikk en del blikk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 ":3bpnj6ct]Må vel inrømme vi fikk en del blikk i dag Du så ut på bildene som en som nettopp har kjøpt cab i vinter! En kamerat av meg som hadde E36 cab (som gjorde akkurat det samme selv) sa at det var veldig lett å se hvem som nettopp hadde kjøpt cab for første gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Har man cab så har man cab! Fungerer jo utmerket selv med masse snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Skal være sagt at jeg nok hadde gjort det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 9 min ut i denne bimmers filmen syntes jeg er helt rå he he: http://www.youtube.com/watch?v=8_in4bmH0ek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 9 min ut i denne bimmers filmen syntes jeg er helt rå he he: http://www.youtube.com/watch?v=8_in4bmH0ek Så ikke ut som han svetta av all rattinga ihvertfall... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Litt tidlig enda ettersom det snør som pokker her og bilen står på sommerdekk året rundt Står godt parkert i garasjen i den mørke årstiden. Angrer ikkje et sekund på at eg kjøpte cab,kjøreturen blir helt noe annet med taket nede på sol&varme dager,rett og slett en nydelig opplevelse! Håper på en like god sommer som fjoråret! Can't wait Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Hadde vært veldig moro med cab Dritten er at her på sørlandet får man brukt for det i tilsammen to uker iløpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Tror eg poster et bilde fra i fjor eg og. Bilen står godt i garasjen i snøværet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Tror eg poster et bilde fra i fjor eg og. Bilen står godt i garasjen i snøværet... Så ut som du har hatt mye moro med den bilen ja.. Slicks? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Nå er jo sommerhjula på også Men satt på hardtopen igjen, skal spare cabkjøring til det er 10 grader ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ringbanen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Tror eg poster et bilde fra i fjor eg og. Bilen står godt i garasjen i snøværet...http://images.bimmers.no/files/qomckzeckhos3pq9xk35.jpg Så ut som du har hatt mye moro med den bilen ja.. Slicks? =) Hehe, la også merke til det.. Ikke mye mønster igjen der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 det er vel den kjente 10graders regelen før man skal cabbe vel..selv cabba jeg aldri når det var regn eller kaldere enn 10..ser litt teit ut.. Jeg får bare mimre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg kan jo legge ut noen bilder fra i fjor, men tror nok ikke jeg kommer til å ta ned taket før det er ca 10 grader ute Bilen står tørt, varmt og godt i vinterhalvåret, og det har jeg ikke angret på Her har jeg akkurat kommet hjem fra en ferie på hytta til dama mi på sørlandet i Farsund. Strålende vær og ca 30 grader. Dette var på våren i fjor. Hadde ikke m-fanger foran osv enda. Her står den hjemme i gården etter en vask. Derfor taket er på. Gleder meg vanvittig til våren/sommeren. Cab gjør kjøreturen til noe helt spesielt når det er sol og varme ute. Selv en som ikke liker å kjøre bil, kan kjøre bil i flere timer i strekk. Er en vanvittig frihetsfølelse som bare en båt på varme sommerdager kan erstatte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå