Gå til innhold

Noen som har E63/64 her inne?


 Share

Anbefalte innlegg

Ingen.....?

Er sikkert noen, men er sikkert ikke mangen, må slenge ut noen bilder da :D , M-Styling slår ikke feil, får vel M6 fangere til den.

Skal ha meg 6 serie når ungene er flyttet ut av huset og jeg er i midtlivskrisen, hehe :P er liksom ikke noe familie bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen.....?

Er sikkert noen, men er sikkert ikke mangen, må slenge ut noen bilder da :D , M-Styling slår ikke feil, får vel M6 fangere til den.

Skal ha meg 6 serie når ungene er flyttet ut av huset og jeg er i midtlivskrisen, hehe :P er liksom ikke noe familie bil

Hehe, nei det er langt fra en familiebil :D Kan hvertfall ikke ha føtter de som sitter i baksetet :D Har lagt ut noen bilder i en annen tråd.. Er 20" på sommeren men usikker på om jeg skal bytte de ut med noen andre felger. Får se. Hvordan ser M6 fangerne ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du i utgangspunktet må ha nye forskjermer også da M6 fangeren er bredere enn ordinært. Du kan imidlertid få tilpasset fangeren sånn nogen lunde slik at det blir et ok resultat. Husk også at du mister tåkelysene dersom du ikke støper om luftinntakene for tåkelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...