BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Hadde vært morsomt å se om det er andre E63/64 eiere her inne Hadde vært kjekt å se bilder av bilene deres, har lyst å kjøpe noe "stæsj" til min men er usikker på hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ingen.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Ingen.....? Er sikkert noen, men er sikkert ikke mangen, må slenge ut noen bilder da , M-Styling slår ikke feil, får vel M6 fangere til den. Skal ha meg 6 serie når ungene er flyttet ut av huset og jeg er i midtlivskrisen, hehe er liksom ikke noe familie bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ingen.....? Er sikkert noen, men er sikkert ikke mangen, må slenge ut noen bilder da , M-Styling slår ikke feil, får vel M6 fangere til den. Skal ha meg 6 serie når ungene er flyttet ut av huset og jeg er i midtlivskrisen, hehe er liksom ikke noe familie bil Hehe, nei det er langt fra en familiebil Kan hvertfall ikke ha føtter de som sitter i baksetet Har lagt ut noen bilder i en annen tråd.. Er 20" på sommeren men usikker på om jeg skal bytte de ut med noen andre felger. Får se. Hvordan ser M6 fangerne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Slik ser M6 fangere ut: Men hvor man får tak i vet jeg ikke, er vel ikke så mange forhandlere av 6 Serie styling som 3 og 5 serie, så det var noen på Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 gsbildeler skaffer vel til 6 serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 gsbildeler skaffer vel til 6 serien? Skal høre med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Husk at du i utgangspunktet må ha nye forskjermer også da M6 fangeren er bredere enn ordinært. Du kan imidlertid få tilpasset fangeren sånn nogen lunde slik at det blir et ok resultat. Husk også at du mister tåkelysene dersom du ikke støper om luftinntakene for tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå