Gå til innhold

Damprenser.

Share

Anbefalte innlegg

Noen som har noen erfaringer med damprensere? Tenkte å handle meg en til diverse med bilen og greier. Var først snakk om å leie en med en kamerat, og ta interiøra i bilene og litt, men lurer på å kjøpe meg en egen å ha. Kikket litt på nettet, ligger fra 1000 kroner og oppover. Noen som har noen, og vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på, skal jo ha bilen stående inne på låve/verksted noen uker etterhvert, og bytte endel på den, og vaske og rense skikkelig. Så skal nok tørke opp. Er 25grader inne der hele tiden :) Men den dampen som går ned i seter og tepper og sånn, suges den opp igjen, sammen med dritten, eller må det taes vekk på en annen måte?

Har lurt litt på denne. Hvordan ser det ut? Må ha med noen fine dyser og munnstykker hvertfall :)

http://www.elprice.no/lagersalg-smaavar ... ser-161030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt en vanlig tepperenser til å ta mattene, og setene i bilen min med. funka fint, så tydelig forskjell før og etter. dette er en sånn en man kan leie i en interiørbutikk, Fargerike osv, hvis de fører tepper, noe vi gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat sånn det fungerer med tepperenserern. Det er på en måte en omvendt støvsuger som legger på væske av vann og rensemiddel, også tar du et lite område, feks halve forsete eller noe, også venter du i 5 min ca, så trykker du på en annen knapp på tepperenseren, så suger den det opp igjen, som en støvsuger. du ser også gjennom det gjennomsiktige munnstykke, hvor jævlig møkkete vannet er! det er helt sykt, hvor mye renere de ser ut, og ikke minst føles! Ville anbefale deg å låne en sånn en, hvis det er setene du skal rense, og evt matter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det nok mange som er interessert i.

Så hvis folk som har erfaring kan liste opp mulige steder dette kan leies, samt gode/dårlige erfaringer med forskjellige damprensere så hadde jeg blitt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...