fast Dog Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Bestilte en pakke før helgen! Noen som vet hvor lang tid det tar før den kommer?
S.Arnesen Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Må regne med at posten bruker opp til en uke fra pakken er sendt til du har hentelappen i postkassa...
Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Har du ikke fått sporingsnr? har sikkert bestillt en 4-5 ganger fra Koed i det siste, alltid fått sporingsnr, ja det kan gjerne ta en uke, det er ikke Koed som er trege men Posten Norge.
sladjan Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 syns det skal stå på ordre/faktura når du logger deg på koed. Det kommer opp sporingsnummer på fakturaen der når de har sendt varene.
Lars89 Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Bestilte du på fredag er det mulig du må vente til mandag neste uke, men går gjerne litt raskere
Bmw_325i_ Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 koed er kjappe på å få ut ordren. ikke noe å si på servicen til hverken fredrik eller geir ove så som nevnt over. POSTEN som har tendens til å være det svake ledd
marararius Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Ja, bestilte torsdag forrige uke, pengene ble trukket, og pakka sendt på fredag, og nå er det posten som har den, og de er ikke raske!
fast Dog Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Hvor nøyaktig står sendingnr? Jeg finner ikke den på fakturaen!
fast Dog Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 hmm..bare glem det folkens! ser ut som bestillingen min har gått i retur! derfor jeg ikke har fått noen sendingsnr! :S
Bimmerchris Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Låner tråden din jeg. Tenkte jeg skulle prøve Koed.no på onsdag og la inn en liten ordre. Fikk ordrebekreftelse og de skrev at de skulle sende pakken torsdag. Idag fikk jeg sporingsnummer og da jeg sporet pakken så hadde den ikke blitt innlevert på postterminalen før idag (mandag) kl 16.57. Dette synes jeg er skuffende. Mulig jeg er bortskjemt,men jeg bestilte baklykter fra England den 9. Februar. 11 Februar var de i tollen og 12 Februar lå de på postkontoret. Bestillingen min fra Koed kommer nå til å ta en uke,og det er ikke lange biten fra Oslo til Sarpsborg. Denne gangen er det heller ikke posten som er treg.
tommyfo Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Den er innlevet posten i Oslo på mandag, men har brukt tiden fra torsdag til å bli fraktet fra Danmark, hvor Koed har lager...
Bimmerchris Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Ok,skjønner. Jeg trodde dere hadde ett lager i Norge også jeg. Da er det ikke så ille alikevel Takk for info.
Dr_S Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Får alltid hentmelding på SMS jeg...så kommer lappen i posten par dager etterpå...
Haug530D Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Det er Tollen som gjør at pakkene tar tid fra Koed, Koed sender ganske kjapt ut det som de har på lager.
-Roger- Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Det er Tollen som gjør at pakkene tar tid fra Koed, Koed sender ganske kjapt ut det som de har på lager. Ikke alltid... En kompis venter nå på en pakke som ble sendt 2 uker etter bestilling selv om det sto de hadde delen på lager sier han... Men selvfølgelig det er jo sikkert en sjelden feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå