Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke fått sporingsnr? har sikkert bestillt en 4-5 ganger fra Koed i det siste, alltid fått sporingsnr, ja det kan gjerne ta en uke, det er ikke Koed som er trege men Posten Norge.

Skrevet

Bestilte du på fredag er det mulig du må vente til mandag neste uke, men går gjerne litt raskere :wink:

Skrevet

koed er kjappe på å få ut ordren. ikke noe å si på servicen til hverken fredrik eller geir ove :D så som nevnt over. POSTEN som har tendens til å være det svake ledd :P

• 2 weeks later...
Skrevet

Låner tråden din jeg.

Tenkte jeg skulle prøve Koed.no på onsdag og la inn en liten ordre.

Fikk ordrebekreftelse og de skrev at de skulle sende pakken torsdag.

Idag fikk jeg sporingsnummer og da jeg sporet pakken så hadde den ikke blitt innlevert på postterminalen før idag (mandag) kl 16.57.

Dette synes jeg er skuffende. Mulig jeg er bortskjemt,men jeg bestilte baklykter fra England den 9. Februar. 11 Februar var de i tollen og 12 Februar lå de på postkontoret.

Bestillingen min fra Koed kommer nå til å ta en uke,og det er ikke lange biten fra Oslo til Sarpsborg. Denne gangen er det heller ikke posten som er treg.

Skrevet
Det er Tollen som gjør at pakkene tar tid fra Koed, Koed sender ganske kjapt ut det som de har på lager.

Ikke alltid... En kompis venter nå på en pakke som ble sendt 2 uker etter bestilling selv om det sto de hadde delen på lager sier han...

Men selvfølgelig det er jo sikkert en sjelden feil :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...