Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du vrir om tenningen, klikker det bare da?

Om ikke EWS/nøkler stemmer i forhold til DME på denne motoren vil den bare klikke i det du vrir om tenningen (Altså ikke turne i det hele tatt).

Skrevet

Dette må jeg følge med på! så meget cleant ut med M52tub28 i motorrommet! ;) gir meg mer lyst til å kjøpe en haug av en e30 og pusse opp og få oppi en clean motor som dette eller m54b30! :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Takk for det, hyggelig å høre :) Bilen står dessverre stille og fryser, det har den gjort de siste 5 månedene :/ Finner ingen plass å ha den og skru litt på i vinter i området her, så hvis noen vet om noe så skrik ut!

• 2 months later...
Skrevet

Er det noen i området her som har litt peiling på feilsøking og elektronikk som kan hjelpe meg å få igang den nye motoren tru? m52b28, dobbelvanos. Den har stått siden juni nå, er litt hissig på å ha den igang til snøen forsvinner :) Savner bilen noe helt forjævlig, har ikke kjørt den på 10 mnd! :o

• 10 months later...
Skrevet

Leeenge siden jeg har vært her inne nå gitt, kan melde om at etter MYE om og men, og over et år etter, har jeg fått meg en verkstedplass sammen med et par kompiser, og fått igang motoren og bilen er på veien igjen :D

Er ikke så mye å se på egentlig, men skal se om jeg får tatt noen bilder en dag og lagt ut her :)

Kan hvertfall melde om at motoren er meget frisk ifht den gamle 2.7 m20'en som stod i :D:D:D

Skrevet

men hvis ikke Ews noksen og nøklen stemmer evt om det er noe tull med 1 av de så vil den bare kjiine liksom :P Hadde samme problemet med min m52 :P
Evt så er det en på forumet her som skal ha 1500kr for og fjerne startsperra :) Si ifra hvis du vil vite hvem det er :)

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...