[space] Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Selvgjort er velgjort! Vinyl fra ebay, som er kuttet til og tilpasset. Ble veldig bra på ene siden, men den første siden jeg tok ble ikke helt 100%. Har mer vinyl å ta av og har fortsattt malen jeg laget, så kan fikse det på nytt om jeg føler for det. Er kun helt innpå en kan se noen få bobler. Må si meg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 2, 2009 Share Skrevet August 2, 2009 Kanskje dette er fronten du skullegå for? Å kjøss meg der det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kanskje dette er fronten du skullegå for? Hehe.. Ser ut som Z4 med hakeslepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kanskje dette er fronten du skullegå for? Hehe.. Ser ut som Z4 med hakeslepp! syns det minnet litt om pontiac jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 oppdaget noe nytt når jeg så på bildene av sota blinklysene dine. og det likte jeg ikke. mange bile har det. og det missliker jeg. men trodde ikke bmw hadde laget sånn tullete opplegg. ryggelys på en side og tåkelys på andre. nei nei nei. biler skal være like på begge sider. men elers er det en fin Z4. fineste Z4 jeg kjenner til. stå på Simon, og gjør den ennå flottere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 oppdaget noe nytt når jeg så på bildene av sota blinklysene dine. og det likte jeg ikke. mange bile har det. og det missliker jeg. men trodde ikke bmw hadde laget sånn tullete opplegg.ryggelys på en side og tåkelys på andre. nei nei nei. biler skal være like på begge sider. men elers er det en fin Z4. fineste Z4 jeg kjenner til. stå på Simon, og gjør den ennå flottere. Lysene som har orginalt hvite blinklys har også hvitt tåkelys, så det blir likt på begge sider. Jeg har rød vinyl jeg kan legge over ryggelyset for å få det likt, men da vil jo ryggelyset på en måte miste sin hensikt, da det vil lyse rødt. Men enig i at det hadde sett mye bedre ut. Mulig jeg tester det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 mye ute å cruiser du, space. kjører på nessodd-veiene hver eneste dag. de er ikke like morosome nå lengre, hvertfall ikke når de må brukes som transport. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 ":3may00sf]oppdaget noe nytt når jeg så på bildene av sota blinklysene dine. og det likte jeg ikke. mange bile har det. og det missliker jeg. men trodde ikke bmw hadde laget sånn tullete opplegg.ryggelys på en side og tåkelys på andre. nei nei nei. biler skal være like på begge sider. men elers er det en fin Z4. fineste Z4 jeg kjenner til. stå på Simon, og gjør den ennå flottere. Lysene som har orginalt hvite blinklys har også hvitt tåkelys, så det blir likt på begge sider. Jeg har rød vinyl jeg kan legge over ryggelyset for å få det likt, men da vil jo ryggelyset på en måte miste sin hensikt, da det vil lyse rødt. Men enig i at det hadde sett mye bedre ut. Mulig jeg tester det du skal ikke prøve det med hvite blinklys istede da så slipper du rødt ryggelys. også soter du de hvite blinklysene. du kan jo dette nå men sett for all del i en crome pære med rødt lys i tåkelyset så det ikke ser rødt ut. da er jo hele hensikten med å bytte borte. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Hehe, dette her var det billige alternativet til å kjøpe nye lykter til 3500,- og da ende opp med gule framme og hvite ellers. En viss helhet må en ha! ...og de gule framme blir! Som en bonus blir jeg den eneste med sotede blink bak Synes det ble knallbra. Litt kjedelig bilde bare. Når en ser helheten ser det bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 ja, er penest med likt rundt hele. og sotinga bak ble bra det. får se på det på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quentez Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Hvor fikk du tak i M-aerodynamic frontfangeren? Pris på den og lakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Hvor fikk du tak i M-aerodynamic frontfangeren? Pris på den og lakkering? Full Aerokit (front, skjørt og innsats til bakfanger, som jeg har droppet) kom på rundt 9000,- rett fra bmw (bilia), ferdig lakket. Løp og kjøp! Montering fikser du selv. Kun skruer og plastnagler. GS har det til samme pris, vet jeg. Rett og slett et røverkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Her er en video tatt nå i kveld på NSK-treffet på Rudskogen. Filmet kun en runde (vanlig kompaktkamera) Utrolig moro å kjøre på bane igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Noen bilder fra kvelden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Fredrik ble vel ikke noe mindre glad i Z4 etter å ha sittet på en tur på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå