knut_olestad Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Hehe, Fredrik er solgt som vanlig Han fikk kjøre hjem da. Tror det var greit med tanke på adrenalinnivået mitt, hehe Jeg gir ham til nyttår. Da bør han eie en z4 selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Et par bilder tatt av Gunnar på vei til Våler på lørdag: 5C og tåke er ikke ideelt cab-vær... Det ble faktisk skikkelig kaldt etter hvert, selv med varmen blåsende på fullt og setevarmen skrudd på. På plass på Våler: Først i køen, og ble faktisk ikke tatt igjen av en eneste bil. Derimot fikk jeg kjørt forbi en del! Første gang det har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Absolutt en pen bil du hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Hehe, takk for det. Den ble vasket senere på dagen Dere kom dere hele hjem ja? Ble jo en liten tur det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 nydelig bil du har ;D Bare et lite spørsmål, hva brukte du til å impregnere kalesjet? kjøpte turtle her for litt siden, anbefalt? Lot du bilen stå i et døgn etter dette? Blei fortalt at jeg skal la bilen stå tørt med taket oppe i ca et døgn etter at jeg har impregnert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 ":t4f3au69]Hehe, takk for det. Den ble vasket senere på dagen Dere kom dere hele hjem ja? Ble jo en liten tur det La ikke merke til at den var skitten en gang jeg da. Jada, var hjemme i 2-tiden, vi tok det relativt rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 nydelig bil du har ;DBare et lite spørsmål, hva brukte du til å impregnere kalesjet? kjøpte turtle her for litt siden, anbefalt? Lot du bilen stå i et døgn etter dette? Blei fortalt at jeg skal la bilen stå tørt med taket oppe i ca et døgn etter at jeg har impregnert det. Jeg brukte orginal BMW-impregnering. Kostet ikke all verden, og den ble anbefalt av flere folk her. Er ikke 100% fornøyd med resultatet, men det kan jo være brukerfeil Ventet ikke et døgn nei, men lot den stå og tørke til kalesjen var helt tørr. Tenker jeg går over en runde nå på høsten igjen, så den blir fin og avstøtende før vinteren setter inn. Produktet som har imponert meg mest den siste tiden er forøvrig Autorange Hydrowax; http://remitek.no/default.pl?showProduct=451&pageId=204 De siste gangene jeg har vasket bilen nå, etter jeg brukte dette, har det holdt å spyle med høytrykk, for å å bare tørke av vannet med en fiberklut. Støv og møkk bare renner av Vil tippe jeg må sette inn bilen med dette igjen om 2-3 vasker. Definitivt verd pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hei! Jeg er ny her på forumet. Har en Z4 selv, men utrolig pen din har blitt!! Legger ut ett bilde av min, bildet er faktisk tatt innenfra en F430 Scuderia.... http://images.bimmers.no/files/ex6c366p56uoojfjz5d3.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 ":yqjkmyzx]Produktet som har imponert meg mest den siste tiden er forøvrig Autorange Hydrowax; http://remitek.no/default.pl?showProduct=451&pageId=204 De siste gangene jeg har vasket bilen nå, etter jeg brukte dette, har det holdt å spyle med høytrykk, for å å bare tørke av vannet med en fiberklut. Støv og møkk bare renner av Vil tippe jeg må sette inn bilen med dette igjen om 2-3 vasker. Definitivt verd pengene. Ja dette produktet syntes jeg var utrolig bra også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 http://www.flickr.com/photos/simonhh/3424357142/ Ble helt RÅTT med csl felgene! Deilig Z4 med helt riktige mods! litt OT: leste at det var GS variantet av CSL felgene og må spør: GS variantet er vel 100% lik csl originalen rent utseendemessig? Jeg kan ikke se noen forskjell.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 En forskjell er at dimmensjonene på felgen ikke er uthevet rundt senter iallefall. Samt at du får dem i ulike dimmensjoner selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 bmwZ: Takk for det! Så tøff ut din også Skulle gjerne sett et bedre bilde av den! jonr-: Innpresset er jo forskjellig, så orginalene ser en del tøffere ut pga det. De er mer konkave inn mot sentrum på bakfelgen. Det er noen små forskjeller på eikene også, men det er småpirk. De er såpass like orginalene at GS ikke får lov å ta inn/selge flere enn det ene partiet de tok inn i år, og så vidt jeg vet er de nå utsolgt for de. Den er jo nå også lavere enn på bildet du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Har dårlig med bilder av bilen, men har gjort mange av de mod`sa som du har gjort og noen fler.... 2004 Z4 2,2 -ESS Kompressor og intercooler med stage2 kit -Ksport 330mm bremser rundt om -Aerokit med spoiler -Hvite blink bak(US Versjon) og på siden -Facelift frontlykter fra M roadster(Ikke på bildene) -Veltebøyler lakkerte i bilens farge -Byttet til M-ratt og girkule -AC Schnitzer pedaler -Hardtopp -M understell med Eibach fjærer -ESS Sportseksos -19" Breyton Race GT(matt svart) med Perelli Pzero -3.0Si diff og drivaksler -3.0Si grill Har bra med orginalutstyr også: -Bi xenon -M sortseter -El cab -Klimaaut -El innfelbare speiler -Hifi -M understell -med mer Kan legge ut ett par dårlig bilder .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Se der ja! Du hadde noen mods jeg kunne tenkt meg Som f.eks. den kose saken fra ESS. Er det diffbrems på 3.0-litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå