hagenisse Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hvor ble det av deg i dag [space]? Kun M som har diffbrems forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nei, det er desverre ikke diffsperre på 3.0 literen . Skulle jeg hatt det måtte jeg valgt Z4m diffen. Men da måtte jeg byttet ut hele bakre hjuloppheng. Annet inpress på M modellen, andre bremsefester osv. Hadde vel blitt for dyrt. Så jeg valgte 3.0Si som har 265hk orginalt og derfor tåler enn trøkk. Orginal utveklingen på 2,2 manuell er 3,38 mens på SI`en er det 3,46 så jeg fikk litt bedre aks på kjøpet Jeg lurer på å kjøpe facelift hovedlamper, med hvite bliklys. Har hørt at man må bytte bryteren til lysene i kupeen. Skal visst være en annen kontrollenheten til facelift(Som sitter inni bryteren). Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Da har jeg kjøpt meg facelift lamper foran med hvite blinklys . Blir spennende å se om de passer. Har også kjøpt lysmodulen, så da håper jeg det er nok til å få dem til å lyse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Blir sikkert bra! Jeg beholder helt klart de jeg har. Synes de passer veldig bra på svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ja, sorte lykter passer bra til sort bil Min er jo grå og lyktene sølv, derfor passer de bedre på min. Men byttet jo først og fremst for å få hvite blinkers. De er også montert nå, men har ikke fått lysmodulen enda. Så noen små justeringer må til. Parklys slår seg på når jeg holder bryteren for fjernlys inne osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Da står bilen på vinterfelger igjen... Byttet i går, i solskinnet, til en forandring. Tildligere år har gjerne dekkbyttet vært etter første skikkelige snøfall Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i år Ser jo ikke så gal ut på vinterfelger heller heldigvis. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 ":2li080av]Da står bilen på vinterfelger igjen...Byttet i går, i solskinnet, til en forandring. Tildligere år har gjerne dekkbyttet vært etter første skikkelige snøfall Tenkte jeg skulle prøve noe nytt i år Ser jo ikke så gal ut på vinterfelger heller heldigvis. Bilder kommer Vi venter i spenning . (Selv parkerte jeg min bimmer idag, i skikkelig garasje for vintern ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2009 I dag har bilen fått nytt hjullager bak! Eller rettere sagt, det har vært en prosess over 4 dager. Kjetil fikk litt å bryne seg på der... Det satt jo noe så sinnsykt fast! Men nå er nytt på plass, og alle ulyder er borte vekk. Jeg lærte også et nytt triks i dag! Antispinn har en fjerde inntilling! 1. Default. Antispinn, Antiskrens 2. Ett trykk på DSC. Kun Antiskrens 3. Ett langt trykk. Alt av. 4. "4? Det er da ikke flere muligheter nå?" Joda. Fortsett å holde nede DSC til det trekantede lyset i dashen forsvinner igjen. Da har en Antispinn og antiskrens, som default, MEN den regulerer alt med KUN bremsene. Altså kuttes ingen motorkraft, som på defaultinnstillingen! Du mister da altså ikke moment, slik en kan gjøre når det er svært glatt. Kjempetips fra Kjetil! (Usikker på om det fungerer på alle biler, men M3, X5 og Z4 har det i alle fall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Godt at du fant noen andre til å bytte det da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Hehe, ja! Kjetil måtte hente større og større verktøy Han hadde ikke vært borte i et lager som satt så fast noen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Her kommer vintern! Klar for dagens oppgave! Snart ferdig? Hmmm... Nei... Trygt tilbake på plassen sin (som også måtte måkes....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Ussa Har kommet ca 1 cm her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Hehe! Måtte gjøre det samme med min på JULAFTEN. Måkte snø i sikkert 2 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 huff, fyllesjuk og snømåking idag ja. hvor i oslo bor du space? ikke alle som har egen p.plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Det der er jo ingenting. Jeg hadde rundt en meter med snø på taket. Brukte 2,5 timer med snøfreser på å rydde gårdsplassen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå