[space] Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2009 Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert ) ehrnst: Bor på Lambertseter. Fikk plass etter et halvt år på venteliste. (Garasje er det derimot 17, ja 17 (ikke tull) års venteliste på. Vurderer sterkt garasjeplass i sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Desember 26, 2009 Share Skrevet Desember 26, 2009 Huff og huff Jeg må si at jeg er glad at jeg har garasje til min Z4, og i tillegg spesialsydd trekk fra CoverCar. Der står den trygg til bedre tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ":2nvoqzek]Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert )ehrnst: Bor på Lambertseter. Fikk plass etter et halvt år på venteliste. (Garasje er det derimot 17, ja 17 (ikke tull) års venteliste på. Vurderer sterkt garasjeplass i sentrum. OMG!! 17 år??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ":2jvwbqhf]Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert )ehrnst: Bor på Lambertseter. Fikk plass etter et halvt år på venteliste. (Garasje er det derimot 17, ja 17 (ikke tull) års venteliste på. Vurderer sterkt garasjeplass i sentrum. omtrent naboer vi da. Lambert her også. 17 år er vel litt avhenging av hvor du bor hen og hvor langt du er villig til å gå. Vet det selges noen av og til ved lambert vgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 det er vel fortsatt ganske dyrt vil jeg tro? ser jo p.plasser i sentrum koster typ 3k i måneden. gateparkeringen er vel relativt mye bedre på lamberseter enn f.eks majorstuen ol. Driver å skal kjøpe meg leilighet etterhvert så jeg må forhøre meg litt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Parkeringsplass koster ikke mer enn rundt 200,- i måneden, garasjeplass bittelitt mer. Er vel derfor folk aldri kvitter seg med dem. Men det er i veien / borettslaget her da. En kamerat bodde i Radarveien, og fikk garasjeplass med innlagt strøm etter ett år på venteliste. Akkurat gata her er litt håpløs. Gateparkering er "aldri" noe problem da. (Ikke som st.hanshaugen osv ) Flobben: Bra kaos her nå Hvilken vei bor du i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ":2gde29r7]Parkeringsplass koster ikke mer enn rundt 200,- i måneden, garasjeplass bittelitt mer. Er vel derfor folk aldri kvitter seg med dem. Men det er i veien / borettslaget her da.En kamerat bodde i Radarveien, og fikk garasjeplass med innlagt strøm etter ett år på venteliste. Akkurat gata her er litt håpløs. Gateparkering er "aldri" noe problem da. (Ikke som st.hanshaugen osv ) Flobben: Bra kaos her nå Hvilken vei bor du i? kaos kan jeg skrive under på ja. Måtte rygge et par hundre meter i går da jeg møtte et par biler, ingen avkjørsler eller noe var måket. Bor i Østerlivn, har heldig vis egen parkeringsplass jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2010 Da har jeg hatt årets første tur med taket nede Deilig vær på østlandet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Det tror jeg på Har vært nydelig vær idag ja. Veiene var jo bare nesten overalt i Oslo! Var vårfølelse idag faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Allerede? ;D Vurderte sterkt her på søndagen å ta av hardtopen og ta en tur selv, men fant ut at jeg heller venter til snøen er borte ;p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 skal ikke veldig mye mer telehiv til på parkeringsplassen din før du begynner å slite ser jeg. Ikke mye klaring under førerdøren akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Nei, frontfangeren tar nedi om jeg kjører "feil" inn på plassen min nå... På gamlebilen skrapet jeg alltid nedi der, hele året ...og det bringer oss da over til dagens morsomme opplevelse med senket bil: I dag var jeg å bytta bil for å få med litt stæsj (til båtpuss osv) nedover til hytta i helga. Har lånt golfen til mora til dama. Den står i en flott oppvarmet garasje i kjelleren under blokka ho bor i. Planen var jo da å ha bilen min i garasjen der mens vi har golfen. Tror dere z4'en kom ned i garasjen da? Selvfølgelig ikke... Kom vel over kneika ned i kjelleren der frem til A-stolpen før det subba nedi. Prøvde på nytt litt på skrå. Ikke faen om bilen kommer seg ned der. Så da endte jeg med å ha bilen stående ute der da, men midlertidig parkeringsbevis som mora må fly og bytte hver dag. Kjekt med senka bil! Og jeg har jo planlagt å flytte mot sentrum og leie garasjeplass. Aldri tenkt på at jeg da må sjekke om bilen faktisk kommer inn før... Flott opplegg! Må selvfølgelig rette kritikken dit den hører hjemme: De som har bygd nedkjøringen til garasjeanlegget! Grr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Selvfølgelig de som har laget nedkjørselen som er roten til alt vondt her Ikke noe særlig Har heldigvis parkeringsplass utenfor huset, desverre ingen garasje, men har i det minste carport som jeg skal søke om å få kledd igjen Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 en jeg kjenner subber nedi med sin helt standard avensis når de skal ned i garasjen så mye rare konstruksjoner rundt om kring gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Da er bilen vasket, og sommerdekka på Deilig! Huska ikke at sommerdekka støyet såpass mye mer enn vinterdekka. Kan ikke huske så stor forskjell når jeg byttet andre veien i høst... Ser forøvrig at bilen har fått masse riper i løpet av vinteren, så nå er det snart poleringstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå