Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag :) (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert :) )

ehrnst:

Bor på Lambertseter. Fikk plass etter et halvt år på venteliste. (Garasje er det derimot 17, ja 17 (ikke tull) års venteliste på. :)

Vurderer sterkt garasjeplass i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2nvoqzek]Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag :) (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert :) )

ehrnst:

Bor på Lambertseter. Fikk plass etter et halvt år på venteliste. (Garasje er det derimot 17, ja 17 (ikke tull) års venteliste på. :)

OMG!! 17 år???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2jvwbqhf]Hehe, så noen biler med en meter brøytekant rundt og en meter snø på taket i sta. Lykke til med å komme seg på jobb på mandag :) (har bilde, så får vel leggge det ut etter hvert :) )

ehrnst:

omtrent naboer vi da. :wink: Lambert her også.

17 år er vel litt avhenging av hvor du bor hen og hvor langt du er villig til å gå. Vet det selges noen av og til ved lambert vgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel fortsatt ganske dyrt vil jeg tro?

ser jo p.plasser i sentrum koster typ 3k i måneden.

gateparkeringen er vel relativt mye bedre på lamberseter enn f.eks majorstuen ol.

Driver å skal kjøpe meg leilighet etterhvert så jeg må forhøre meg litt. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplass koster ikke mer enn rundt 200,- i måneden, garasjeplass bittelitt mer. Er vel derfor folk aldri kvitter seg med dem. Men det er i veien / borettslaget her da.

En kamerat bodde i Radarveien, og fikk garasjeplass med innlagt strøm etter ett år på venteliste. Akkurat gata her er litt håpløs. Gateparkering er "aldri" noe problem da. (Ikke som st.hanshaugen osv :) )

Flobben: Bra kaos her nå :) Hvilken vei bor du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2gde29r7]Parkeringsplass koster ikke mer enn rundt 200,- i måneden, garasjeplass bittelitt mer. Er vel derfor folk aldri kvitter seg med dem. Men det er i veien / borettslaget her da.

En kamerat bodde i Radarveien, og fikk garasjeplass med innlagt strøm etter ett år på venteliste. Akkurat gata her er litt håpløs. Gateparkering er "aldri" noe problem da. (Ikke som st.hanshaugen osv :) )

Flobben: Bra kaos her nå :) Hvilken vei bor du i?

kaos kan jeg skrive under på ja. Måtte rygge et par hundre meter i går da jeg møtte et par biler, ingen avkjørsler eller noe var måket.

Bor i Østerlivn, har heldig vis egen parkeringsplass jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nei, frontfangeren tar nedi om jeg kjører "feil" inn på plassen min nå...

På gamlebilen skrapet jeg alltid nedi der, hele året :(

...og det bringer oss da over til dagens morsomme opplevelse med senket bil:

I dag var jeg å bytta bil for å få med litt stæsj (til båtpuss osv) nedover til hytta i helga.

Har lånt golfen til mora til dama. Den står i en flott oppvarmet garasje i kjelleren under blokka ho bor i.

Planen var jo da å ha bilen min i garasjen der mens vi har golfen.

Tror dere z4'en kom ned i garasjen da?

Selvfølgelig ikke... Kom vel over kneika ned i kjelleren der frem til A-stolpen før det subba nedi.

Prøvde på nytt litt på skrå. Ikke faen om bilen kommer seg ned der.

Så da endte jeg med å ha bilen stående ute der da, men midlertidig parkeringsbevis som mora må fly og bytte hver dag. Kjekt med senka bil!

Og jeg har jo planlagt å flytte mot sentrum og leie garasjeplass. Aldri tenkt på at jeg da må sjekke om bilen faktisk kommer inn før... Flott opplegg!

Må selvfølgelig rette kritikken dit den hører hjemme: De som har bygd nedkjøringen til garasjeanlegget! Grr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig de som har laget nedkjørselen som er roten til alt vondt her ;)

Ikke noe særlig :)

Har heldigvis parkeringsplass utenfor huset, desverre ingen garasje, men har i det minste carport som jeg skal søke om å få kledd igjen :)

Pen bil forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen vasket, og sommerdekka på :) Deilig!

Huska ikke at sommerdekka støyet såpass mye mer enn vinterdekka. Kan ikke huske så stor forskjell når jeg byttet andre veien i høst...

Ser forøvrig at bilen har fått masse riper i løpet av vinteren, så nå er det snart poleringstid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...