Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...

Share

Anbefalte innlegg

":vxo8qgga]Morsom kjøretur nå!

Det første som skjer er at speilet på førersiden detter av rett borte i veien, og knuser i tusen knas. (Det har vært litt løst en stund)

Jeg trodde det var et klips eller noe som hadde røket, men det viser seg at det er selve limet som har løsnet. Dårlig...

Så kjører jeg i trafikkmaskinen ved operaen. Der er det som sikkert mange som har kjørt der en skikkelig hump i skjøten av veien der den går fra "2.etasje" i trafikkmaskinen, ned til der det er 4 felt. 2xTrondheim/ryen, 2xStockholm. Bremser helt ned som vanlig og sniker meg over dumpa, som forøvrig også er merket med varselskilt. Bilen bak står på hornet, og ettersom taket selvfølgelig er nede (22C og sol) slenger jeg opp en finger bakover :) (Det skal sies at faktisk bilen bak meg sist jeg kjørte der også tutet...)

Kjører så videre mot Trondheim (Alnabru) og inne i tunnelen der må jeg stå på bremsen. Hva skjer? Jo, en varebil holder på å miste bakdekket. Hjulmuterne spruter og dekket vagler som bare det. Han kommer seg så inn til siden med varselblink. (Typisk at slike ting skjer inne i tunneler?) og jeg kjører videre.

Hva skjer nå? Golfen som tutet på meg, som jeg viste fingeren til, kjører forbi meg og han holder hånda ut av vinduet og viser fingeren! Jeg slenger selvfølgelig opp fingeren tilbake, og han tar en ny runde med fingeren ut av vinduet. Jeg viser fingeren med begge henda over frontruta tilbake, og slik fortsetter det noen ganger... Hva skjer med folk!? :) Bare fordi jeg bremsa før den verste dumpa i hele Oslo? Faen as!

Personene i bilen bak oss synes tydeligvis dette er morsomt og vinker når de kjører forbi oss :)

Hadde dama med i bilen, og vi satt og lo av hele greia. Mye artig en kan oppleve på en liten kjøretur!

"Golfen som tutet på meg, som jeg viste fingeren til, kjører forbi meg og han holder hånda ut av vinduet og viser fingeren! Jeg slenger selvfølgelig opp fingeren tilbake, og han tar en ny runde med fingeren ut av vinduet. Jeg viser fingeren med begge henda over frontruta tilbake, og slik fortsetter det noen ganger"

Ikke rart folk vinka..hadde jeg sett dette tror jeg hadde ledd meg i hjel av det hele :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektivet kjøpte jeg på elitefoto (i butikk) for 3.499,- faktisk 500,- billigere enn billigste webshop og bare 500,- mer enn de går for brukt på finn og foto.no. Fornøyd med kjøpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 2 weeks later...

ehrnst:

Slaget av leiligheten gikk bra ja!

Var du med og bydde?

Endte opp 40.000 over takst, så er fornøyd :)

Responsen på bilen er heller laber. Jeg har litt å gå på på pruting egentlig. Får se hvordan det går. Det er den fineste 2.2l som ligger ute nå (i følge meg), men det er jo helt feil tid å selge på.

DanielMK:

Takk for det! Bare å slå til! Utrolig morsom bil å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":uofbuay4]ehrnst:

Slaget av leiligheten gikk bra ja!

Var du med og bydde?

Endte opp 40.000 over takst, så er fornøyd :)

Responsen på bilen er heller laber. Jeg har litt å gå på på pruting egentlig. Får se hvordan det går. Det er den fineste 2.2l som ligger ute nå (i følge meg), men det er jo helt feil tid å selge på.

DanielMK:

Takk for det! Bare å slå til! Utrolig morsom bil å kjøre!

var en av de tre med ja.

da gikk den tydeligvis før det siste megleren ringte om da.

grattis. funnet noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...