[space] Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Her har litt av sommertransformeringen begynt i dag! Før: Underveis: Nærmere: Ferdig: Tenk å kunne kjøre rundt uten skilt framme... Fikk montert skiltet også, men ingen bilder av det denne gangen. Den fronten er bare sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 NICE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Grattis! ser ut til å bli konge detta. Snart sommer felger også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Snart sommerfelger ja. Blir en tur til GS for å teste om de går på i løpet av uka håper jeg. Legg merke til at taket er nede på bildene. (Skal ikke påstå det var varmt å kjøre med taket nede i dag da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Å kjøre uten skilt foran er da inget problem. Har gjort det i 1 år nå, mer eller mindre. Aldri blitt stoppet, politiet snur heller ikke hodet i trafikken. Aero fangeren ble meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Lekkert! Gleder meg til å se den med sommerhjul. Har du flere planer med bilen ? Regner med hvite blinklys foran frister ? Dessverre veldig dyrt Heldigvis ikke veldig kostbart å bytte bak og på sidene. Å kjøre uten skilt foran kvalifiserer til dokumentforfalskning. Du risikerer hvertfall å få flere tusen kroner i bot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Gleder meg til sommerhjul selv Frontlyktene er dyre å bytte, men det frister helt klart. Jeg har noen andre planer jeg skal teste ut der, før jeg eventuelt går til innkjøp av nye. Bak og på siden er jo levelig priset, men litt usikker på hvor helhetlig det ser ut med hvite bak og gule framme. Videre planer er å få den senket litt, men jeg skal teste sommerhjula først tenker jeg, så jeg se hvor mye jeg har å gå på. Har m-tech fra før. Da tror jeg egentlig jeg er ferdig i første omgang. Ble egentlig helt greit med skiltet også, men tøffere uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 åååååå... DET var lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 ":hvic7ynq]Frontlyktene er dyre å bytte, men det frister helt klart. Jeg har noen andre planer jeg skal teste ut der, før jeg eventuelt går til innkjøp av nye. Bak og på siden er jo levelig priset, men litt usikker på hvor helhetlig det ser ut med hvite bak og gule framme. Min forrige (som jeg la ut bilder av) hadde hvite på sidene og bak, men gule foran. Levde greit med det. Håper ikke andre planer betyr å besøke meg på natten for å forsyne deg av mine frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Min forrige (som jeg la ut bilder av) hadde hvite på sidene og bak, men gule foran. Levde greit med det. Håper ikke andre planer betyr å besøke meg på natten for å forsyne deg av mine frontlykter Ok. Har sett andre med den løsningen også. Baklyktene er mye tøffere med hvitt i midten de også Så ikke ut som det var bare, bare å bytte ut de lyktene, så jeg tror nok dine sitter trygt Men hvordan bytter en pærer i tåkelysa? Må ta ut innerskjermen? Er jo helt tett under, og det kan ikke gjøres fra fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Er det ikke noe du kan trykke på med en trekker eller noe så hele lyktene kommer ut? Virker sprøtt at hele innerskjermen må ut for å bytte pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Lykta er skrudd fast i fangeren med 4 skruer fra baksiden, og det så ut som pæra tas ut den veien. Var selvfølgelig ikke så lur at jeg sjekket dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Jaja, er jo ingen fare, tåkelys får man bruk for MAKS en gang eller to i året allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Sant nok. Kommer nok sjelden opp i kolonnekjøring osv med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Jeg kan ikke skjønne at du vil fjerne det oransje foran. Skaper jo en herlig kontrast. Ordentlige Z har ikke tåkelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå