Gå til innhold

Min z4 roadster (nye bilder side 18) SOLGT...


 Share

Anbefalte innlegg

Var på GS i dag. Fikk ikke testet felgene på bilen, men så på dem. mmmmm! Blir nok knall! tilbake til uka og teste på bilen for å være sikker på ET.

Endte opp med ny kortere antenne da :) Ser mye bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":14lfk7s6]

Min forrige (som jeg la ut bilder av) hadde hvite på sidene og bak, men gule foran. Levde greit med det.

Håper ikke andre planer betyr å besøke meg på natten for å forsyne deg av mine frontlykter :wink:

Ok. Har sett andre med den løsningen også. Baklyktene er mye tøffere med hvitt i midten de også :)

Så ikke ut som det var bare, bare å bytte ut de lyktene, så jeg tror nok dine sitter trygt :)

Men hvordan bytter en pærer i tåkelysa? Må ta ut innerskjermen? Er jo helt tett under, og det kan ikke gjøres fra fronten.

Hei

Tåkelyspærene bytter du via innerskjermen ja, liten luke under den luka du bytter hovedlyspærer gjennom. Bare å legge helt over så kommer du til:)

Ble jævlig fint med aero fronten..!!! har fryktelig lyst på denne selv=) har du handlet hele pakken rundt om, eller kun fronten? pris?

Når det gjelder gule eller hvite blink så synes jeg gule blink framme kan være vell så fint. Har hvite rundt om på min, men kunne godt hatt gulle framme. Bak og på siden synes jeg derimot hvite gjør seg bedre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på deg ved Kolomoen idag [space] :)

Like før du var i rundkjøring nr 2 der møtte du en sliten svart gammal Ford, tenkte og tute og blinke med lysa, men da hadde du vel ikke skjønt noenting :lol:

Hehe, hadde nok ikke skjønt så mye nei :)

Hei

Tåkelyspærene bytter du via innerskjermen ja, liten luke under den luka du bytter hovedlyspærer gjennom. Bare å legge helt over så kommer du til:)

Ble jævlig fint med aero fronten..!!! har fryktelig lyst på denne selv=) har du handlet hele pakken rundt om, eller kun fronten? pris?

Når det gjelder gule eller hvite blink så synes jeg gule blink framme kan være vell så fint. Har hvite rundt om på min, men kunne godt hatt gule framme. Bak og på siden synes jeg derimot hvite gjør seg bedre=)

Jeg har handlet hele pakken ja, men ikke montert splitteren bak. Litt usikker på om jeg vil ha den.

Om du ser på bildene et par sider tilbake ser du at jeg har sideskjørtene montert.

Men bmwccnrabatt kom det på 8900,- hos bilia. (samme pris hos GS forsåvidt) Kom da ferdig lakkert fra tyskland. (Hørte jeg noen si billig?) Monterte selv uten problemer. (Hadde printet en DIY fra zpost.com)

Nå er felgene og endestussene mine hos GS, så blir vel en tur dit på mandag tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser der ja... måtte se en gang til :D flotte de skjørtene også.. harmonerer meget godt med bilens brede hofter 8)

De kom ferdig lakkert ja...hmm :D det er jo meget gunstig til den prisen! Gjør pakken som GS selger også det??

Har du fortsatt org eksos? Jeg har det på min og synes kanskje den er litt beskjeden i lydbildet, selv med taket nede :roll:

blir lekkert med nye sommerhjul...!! har ett sett med BBS ch liggende til min, men er nok enda en mnd till de kan komme på desverre :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fra GS også kommer ferdig lakket ja.

Har orginal eksos ja. Synes det er nydelig lyd i den, men som du sier, kanskje litt beskjeden. Det er faktisk bedre lyd i passasjersetet, om du prøver å sitte på i din egen bil en gang :)

CH blir nok ikke dumt nei!

Påskeuka tror jeg blir fin å legge om til sommerdekk i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1ycbo4bq]Tror de fra GS også kommer ferdig lakket ja.

Har orginal eksos ja. Synes det er nydelig lyd i den, men som du sier, kanskje litt beskjeden. Det er faktisk bedre lyd i passasjersetet, om du prøver å sitte på i din egen bil en gang :)

CH blir nok ikke dumt nei!

Påskeuka tror jeg blir fin å legge om til sommerdekk i :)

Min 3,0 hadde heller ikke satt på aero bak.

Er litt kjedelig om man ikke liker det da du må skjære i originalfangeren.

Samme bilen hadde endepotte fra ESS. Fiiin lyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har misstenkt at en må kutte, og da tror jeg ikke det blir aktuelt.

Ny oppgradering i dag: Nye chrome enderør. (Fattigmanns effektanlegg ;) Skulle GJERNE hatt Eisenmann )

Edit: Nye skiltplater kom også i hus i dag. ( bmwccn )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2q8jxlwt]Tror de fra GS også kommer ferdig lakket ja.

Har orginal eksos ja. Synes det er nydelig lyd i den, men som du sier, kanskje litt beskjeden. Det er faktisk bedre lyd i passasjersetet, om du prøver å sitte på i din egen bil en gang :)

CH blir nok ikke dumt nei!

Påskeuka tror jeg blir fin å legge om til sommerdekk i :)

Min 3,0 hadde heller ikke satt på aero bak.

Er litt kjedelig om man ikke liker det da du må skjære i originalfangeren.

Samme bilen hadde endepotte fra ESS. Fiiin lyd :D

Melder meg glatt inn i "vil gjerne ha Eisenmann klubben" 8) Det ser å høres utrolig bra ut!!! Har foreløpig som Space kun chrome enderør, pent men litt lite lyd :roll:

Super7: Hvordan vil du sammenligne lyden før og etter montering av ESS potte?? Mener å huske at prisen på denne ikke var helt værst, eller?

Er forrøvrig også skeptisk til den bakre aero "leppen". Er vel så pent uten synes nå jeg. Front å sider ble derimot meget pent med aero montert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ESS Z4 2.2i Performance Exhaust System (110-04)

Free Flow ESS exhaust system made from 304 stainless steel with TIG welded connections and especially designed muffler for discrete, yet powerful sound with maximum flow efficiency. This system gives a 5kg weight reduction compared to the original exhaust. On a stock car this system is proven to produce over 5RWHP, on cars equipped with the ESS TX2 system it will produce an additional 9RWHP compared to stock exhaust.

USD 720/EUR 560

p_3_20040920160618.jpg

2003-2006 Z4 2.2i TS2 8PSI Supercharger System kunne jo fristet litt :)

Boost pressure: 8 PSI

Horsepower: 280 DIN (Stock 170)

Torque: 320 NM (Stock 210)

0 - 60: Man : 5.6 sec, Aut : 6,3 sec

Hører lommeboka og banken skriker "Nei, nei, nei!" så da tror jeg vi dropper det i første omgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...