Gå til innhold

Min garasje/ hobby-verksted :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 6 months later...

Da er det igjunn ganske lenge siden denne tråden har blitt oppdatert, så slenger inn noen litt nyere bilder :)

Er ferdig med å plate taket nå i garasjen, mangler bare en plate pga at jeg må lage meg en luke/ut-inngang til loftet :)

Er litt rot og skøyteledninger enda, da jeg ikke har fått opp elektrisk enda.

Men dette kommer etter påsken. Får mest sannsynligvis opp lysamaturer også da :)

Plating av tak..

DSC00286.jpg

Laget hyller til div. sprayflasker osv i veggen.

DSC00291.jpg

DSC00292.jpg

Krok i taket til talje :)

DSC00293.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det igjunn ganske lenge siden denne tråden har blitt oppdatert, så slenger inn noen litt nyere bilder :)

Er ferdig med å plate taket nå i garasjen, mangler bare en plate pga at jeg må lage meg en luke/ut-inngang til loftet :)

Er litt rot og skøyteledninger enda, da jeg ikke har fått opp elektrisk enda.

Men dette kommer etter påsken. Får mest sannsynligvis opp lysamaturer også da :)

Blir bra dette!!! :D Kjekt og lese litt og få inspirasjon. Keep up the good work :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til etter påsken, da skal alle kabeltromler og skøyteledninger bort! :)

Alle ledninger ligger klar i trekkerøra, er bare å koble det til i koblingsboksen i gulvet :)

Men må få opp litt brytere og lysamaturer først :)

Skulle kanskje sparklet litt å fått tak i litt maling til veggene også, slik at jeg kan spyle gulvet uten at gips-platene går i oppløysing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Har glemt denne tråden litt... men har fått rydda i garasjen og fått opp alt det elektriske og fått opp alle lysamaturene i taket + garasjeåpner.

de siste bildene jeg fant på dataen. endelig plass til begge bilene (såvidt) :)

garasje.jpg

IMAG0015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. skulle gjerne hatt dobbelgarasje, men pga hovedvannkabelen til nabofeltet ligger ikke så langt ifra garasjen så var dette det største de fikk bygge (de som bygde huset)

men ja, føler jeg har utnytta kvm. ganske bra :) viste ikke om jeg skulle beholde spraybokshyllene slik, men angrer ikke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HO HO.Min er på 87kvm.Dobbel garasje med hems oppe.Og bod under trapp til hemsen. :)

Anbefaler deg en ting.Og det er:Kjøp deg en billig varmepumpe.F.eks panasonic fra obs eller på nettet.Sånne billige greier koster maks 6-8000 kr..

Da har du varme på vinteren og kaldt på sommeren.+avfukter når du setter hverdagsbilen i garasjen.Slipper den jævla rusta på bilen..Men uansett,en meget fin garasje.Ganske lik min,men jeg har ikke løftbukk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...