JoCCe Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Morro lesing, holder selv på og utvider og bygger ny garasje hjemme Knall med løftebord nedfelt i gulvet, bruker slik selv på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Blir bra dette! digg med garasje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 takktakk.. merker jeg blir "litt" missunnelig på garasjen din da raynik hadde helst lyst på dobbel garasje, men syns jeg har klart å utstyre garasjen greit til å bare være ca 50kv/m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 men korleis er det å komme under bilen å demontere girkasse å div:)? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 den er det værre med holder på å bytte motor på en e36 nå.. kommer såvidt til boltene til mellomakslingene, men kan ikke senke ned girkasser og eksos osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 hvordan er det å jobbe under bilen med en slik bukk??? er det ikke vanskelig å komme til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 tja... delvis... kom forsåvidt lett til å løsne mellomakslingen på e36`en f.eks... men å komme til giroverføringa lengre oppe i "tunnellen" var litt vrient menmen.. er bare til hobby-bruk skal ikke akuratt drive verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Da er det igjunn ganske lenge siden denne tråden har blitt oppdatert, så slenger inn noen litt nyere bilder Er ferdig med å plate taket nå i garasjen, mangler bare en plate pga at jeg må lage meg en luke/ut-inngang til loftet Er litt rot og skøyteledninger enda, da jeg ikke har fått opp elektrisk enda. Men dette kommer etter påsken. Får mest sannsynligvis opp lysamaturer også da Plating av tak.. Laget hyller til div. sprayflasker osv i veggen. Krok i taket til talje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Da er det igjunn ganske lenge siden denne tråden har blitt oppdatert, så slenger inn noen litt nyere bilder Er ferdig med å plate taket nå i garasjen, mangler bare en plate pga at jeg må lage meg en luke/ut-inngang til loftet Er litt rot og skøyteledninger enda, da jeg ikke har fått opp elektrisk enda. Men dette kommer etter påsken. Får mest sannsynligvis opp lysamaturer også da Blir bra dette!!! Kjekt og lese litt og få inspirasjon. Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Gleder meg til etter påsken, da skal alle kabeltromler og skøyteledninger bort! Alle ledninger ligger klar i trekkerøra, er bare å koble det til i koblingsboksen i gulvet Men må få opp litt brytere og lysamaturer først Skulle kanskje sparklet litt å fått tak i litt maling til veggene også, slik at jeg kan spyle gulvet uten at gips-platene går i oppløysing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 Har glemt denne tråden litt... men har fått rydda i garasjen og fått opp alt det elektriske og fått opp alle lysamaturene i taket + garasjeåpner. de siste bildene jeg fant på dataen. endelig plass til begge bilene (såvidt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hater garasjetråder.... Blir så hinsides misunnelig. Virkelig flott du har fått det. Ser ut til at du har fått utnyttet det meste av kvm. Likte spraybokshyllene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 hehe.. skulle gjerne hatt dobbelgarasje, men pga hovedvannkabelen til nabofeltet ligger ikke så langt ifra garasjen så var dette det største de fikk bygge (de som bygde huset) men ja, føler jeg har utnytta kvm. ganske bra viste ikke om jeg skulle beholde spraybokshyllene slik, men angrer ikke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Flott garasje - skal bygge selv til våren, så dette er inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 HO HO.Min er på 87kvm.Dobbel garasje med hems oppe.Og bod under trapp til hemsen. Anbefaler deg en ting.Og det er:Kjøp deg en billig varmepumpe.F.eks panasonic fra obs eller på nettet.Sånne billige greier koster maks 6-8000 kr.. Da har du varme på vinteren og kaldt på sommeren.+avfukter når du setter hverdagsbilen i garasjen.Slipper den jævla rusta på bilen..Men uansett,en meget fin garasje.Ganske lik min,men jeg har ikke løftbukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå