J.E.P Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hør med GS! De har tatt inn sonar evo 1 vet ikke prisen men jeg får felg og dekk til 10.000,-
Hansh Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Nettopp handlet meg 2 nye bakdekk... jeg ønsker kvalitetsdekk så jeg bestilte 2 stk goodyear fra dekkonline til 1950,- per dekk ca. Listeprisen på de var ca 3000,- per dekk. Forhørte meg litt rundt ang 255\35 r18 som jeg skal ha. Ringte litt rundt og de fleste merkedekkene kom tett oppunder 3000,- per dekk. De prisene jeg husker var vredestein til 2000 per dekk, de nyeste falken dekkene (fk-452?) til 2500 per dekk. Michelin sport til 3000 per dekk. Så jeg fant fort ut at jeg bestilte fra dekkonline. Fikk pris på omlegging på 300-400,- Enkelte gadd ikke å legge om siden jeg ikke handlet dekk hos dem. Hvor i (Bergen?) fikk du denne prisen? Har selv alltid fått gode priser og svært god service hos Dekk & Felg i Kanalveien (praktisk da jeg jobber rett over gaten).
bad_ip Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hmm nå må jeg tenke meg litt om. Hos dekkmesteren fikk jeg tilbud på 2500,- per dekk. Falken dekk. Så var det et firma på kokstad. Dekk1 ? eller noe... husker ikke hvilke dekk jeg spurte først om, men var iallefall altfor dyrt. De skulle ha 2000,- per dekk for vredestein. Michelin sport til 3000,- per dekk var hos vianor. Når du nevner kanalveien så var jeg innom dekk og felg tror jeg det var. Fikk 40% rabatt igjennom bmw klubben. Han hadde noen toyo dekk til rett over 2000,- per dekk. Det var ikke så gale. Men ifølge testene på dekkonline.com så var goodyear dekkene mye bedre til en bedre pris. Så jeg bestilte bare derfra.
Hansh Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hmm nå må jeg tenke meg litt om. Hos dekkmesteren fikk jeg tilbud på 2500,- per dekk. Falken dekk. Så var det et firma på kokstad. Dekk1 ? eller noe... husker ikke hvilke dekk jeg spurte først om, men var iallefall altfor dyrt. De skulle ha 2000,- per dekk for vredestein. Michelin sport til 3000,- per dekk var hos vianor. Når du nevner kanalveien så var jeg innom dekk og felg tror jeg det var. Fikk 40% rabatt igjennom bmw klubben. Han hadde noen toyo dekk til rett over 2000,- per dekk. Det var ikke så gale. Men ifølge testene på dekkonline.com så var goodyear dekkene mye bedre til en bedre pris. Så jeg bestilte bare derfra. Var litt upresis i sted, mente for omlegging. Har vært rundt hos de samme firmaene selv og ikke vært fornøyd med andre enn Dekk & Felg. Stemmer at de pleier å anbefele Toyo. Har selv veldig god erfaring med disse dekkene!
Trondbrandsen Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Syke forskjeller ute og går ja Det rareste er at jeg rett før jul "prøvde" å handle meg komplette nye 19" Beyern Multi med dekk hos Johs Bjerke til 11 900; , men fikk beskjed om at jeg burde vente til rundt nå. Årsaken var at det visst var et latterlig dårlig salg av dekk i Europa ifjor generelt, noe som bla resulterer i enorme lagre dekk rundt om. Jeg fikk klar beskjed om at prisene kom til å falle kraftig rundt nå! Nå har vel neppe salget av dekk gått til værs siden jul, som det meste annet i disse dager? Det rareste er at man lett får komplette sett dekk og grom felg til samme eller lavere pris som flere av eksemplene i tråden, riktignok med budsjett dekk, men likevel ferdig balansert med bolter...Hos GS f.eks. Greit å følge med på prisen ihvertfall...
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Det rareste er at man lett får komplette sett dekk og grom felg til samme eller lavere pris som flere av eksemplene i tråden, riktignok med budsjett dekk, men likevel ferdig balansert med bolter...Hos GS f.eks. Greit å følge med på prisen ihvertfall... Akkuratt det jeg har funnet ut også. Vurderer de m3 csl replicaene de har fått på gs Dritten er at jeg da må selge hartge felgene først, og de er midt i oppussing prossesen...
Odd-M Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Så lenge de lokale pusherene skal ha blodpriser handler jeg hos dekkonline.com. Betaler gladelig en tusing i omlegging så lenge dekkene koster halvparten.
nimitz Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har selv nettopp kjøpt 4 Goodyear 235/45 17 fra dekkonline. Betalte 4900. Ble 5500 ferdig på felg. Innhentet pris hos flere dekkforhandlere i Trheim. Lå fra 9500-9900 ferdig pålagt. At dekkonline har "gamle" dekk stemmer ikke. Mine var produsert i feb/09.
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Fant ut at dekkonline har en samarbeidspartner i rygge, så da kan jeg få dekkene sendt dit, også kan jeg dra dit med felgene. De skal ha 100kr pr dekk som skal legges om, så jeg syns ikke det er noen upris Blir da 5400kr for ett sett med falken dekker ferdig montert
Samaraiuz Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Er sykt dyrt hos vanlige forhandlere, sjekket på 4 stk 235/35/19 hos Vianor. Fikk knall rabbat via jobben men havnet på 13200 kr for Nokian Hakka Z dekk ink omlegging og balansering. Og da skulle han ha kun litt over 1000 kr for omlegging og balanseringen. Helt sykt asså hvor stor forskjell det kan være. Garantert best å kjøpe på nett.
oddis Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Noen av prisene her er jo bare helt totalt hinsides all fornuft. Å betale over 10 000kr for 4 dekk er rett og slett galskap, med mindre det er racingdekk. Føler meg nesten privligert over å ha en delepusher her ute på landet som gir meg skambra priser på alt. I de fleste anledninger er det ulønnsomt å handle fra dekkonline også.. (!)
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Noen som har noen erfaringer med federal dekk?
JTS77 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har kjørt federal ss 595 men fikk fort inntrykk av at d var hard gummiblanding i de.. Dårlig på våt vei. men ikkje de dårligste dekka eg har kjørt på..
S.Arnesen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Har kjørt federal ss 595 men fikk fort inntrykk av at d var hard gummiblanding i de.. Dårlig på våt vei. men ikkje de dårligste dekka eg har kjørt på.. Dårlig til den grad at det var plagsomt? ser at de er ekstremt billige, og skal holde en grei standar ifølge dekktester, men jeg vet ikke helt hvor pålitelige de testene er... Prøvd kuhmo dekk? isåfall, hvordan er disse opp mot verandre...
JTS77 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Neida på ingen måte plagsomt.. enn får som regel d man betaler for. Litt usikker nå men mener d sto kumho dekk på bilen når eg kjøpte den, har ett godt inntrykk av disse dekka. Opp mot hverandre er d veldig likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå