wabby Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Noen som vet hvor man får kjøpt skikkelig Tårnavstiver til E39 (forran). Ikke klausen Tuning... De er helt forferdlige og er ikke verd til annet enn brøytestikker. Dårlig passform og den jeg har har alt gitt etter i godset. Luftwaffel fikk seg en god latter når han så en saltstang på tvers over motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 http://www.motortechnik.no/5_serie/E39/ ... mering.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) hahahaha ja sikkert. eneste jeg tror du merker er at lommeboka blir tynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) hahahaha ja sikkert. eneste jeg tror du merker er at lommeboka blir tynnere. Du kan no egentli tro nett ka du vil, eg veit vertfall ka eg merka, var stivare i inngangen i svingen, føltes som om den ikkje krengte so mykje, kan godt hende den krenger like mykje, men forandring blei det, og det til det positive, det er vertfall mi meining og oppleving. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) Hvilket stag er det da? ikke de til rundt 5000,- vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Takk! De på http://www.motortechnik.no så greie ut, så vil nok prøve dem etterhvert så får jeg lage fiskestang eller gardinstang av den jeg har fra Klausen "tuning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) Hvilket stag er det da? ikke de til rundt 5000,- vel? Nei, kopi staget;) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33855.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 hmmm, lånrt tråden litt merker man noe spesielt om man har sånn tårnstiver?? eller bare utsende? Mitt svar e vertfall JA:) Eg fekk en heilt anna bil i inngangane i svingane, følte den la seg meir til rette etter eg monterte slikt stag på min:) Til trådstarter, eg kjøpte Ac kopi staget hos gs bildeler, det kan du egentli kjøpe både hos gs, koed og schmiedmann og sikkert fleire med:) Hvilket stag er det da? ikke de til rundt 5000,- vel? Nei, kopi staget;) http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /33855.jpg Kunne du tatt noen bilder av dette montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Har noe tilsvarende selv, ikke noe voldsomme greier.. og dårlige bilder:P Merker litt forskjell, sikkert mest psykisk.. feel'en blir litt annerledes.. Slenger inn noen gamle bilder mens du venter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Kunne du tatt noen bilder av dette montert? Her er det på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Nå snakker vi stag ja... prisen på den var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Nå snakker vi stag ja... prisen på den var? Eg kjøpte mitt på rudskogen juni 08 då, grein meg til å få det litt billigere siden det var søndag å sånn, så eg tror eg betalte en 1200,- eller noke sånn for det.. meina det kosta rundt en 1600,- (?) på gsbildeler.no Huska ikkje i farten ka det kosta på koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Nå snakker vi stag ja... prisen på den var? Eg kjøpte mitt på rudskogen juni 08 då, grein meg til å få det litt billigere siden det var søndag å sånn, så eg tror eg betalte en 1200,- eller noke sånn for det.. meina det kosta rundt en 1600,- (?) på gsbildeler.no Huska ikkje i farten ka det kosta på koed.no Så bra ut det der ja kostet ca 1300,- hos Koed, kjøper nok ett derfra da ja, dersom GS ikke kommer med det i kampanjen sin. Er heller ikke så lysten på å ha GSbildeler klistremerke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå