Luftwaffel Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Må få det gamle ditt jeg da Wabby, trenger fakta en gardinstang foran tv'en på soverommet. Matchende farger er det også. Weichers er jo skikkelig kvalitet, dog litt høyere pris. Han med twin-turbo e30 på verste har montert sitt nå, ser helt porno ut. =) Manifoilene har han forresten også laget ferdig.
hagenisse Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Du kan no egentli tro nett ka du vil, eg veit vertfall ka eg merka, var stivare i inngangen i svingen, føltes som om den ikkje krengte so mykje, kan godt hende den krenger like mykje, men forandring blei det, og det til det positive, det er vertfall mi meining og oppleving. Et stag fra tårn til tårn vil påvirke krengingen like mye som 20"-felger vil (jamfør en diskusjon for noen år siden) - mao ingenting. Men man skal ikke undervurdere placebo-effekten, kan godt hende det er verdt pengene.
sveinis Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Du kan no egentli tro nett ka du vil, eg veit vertfall ka eg merka, var stivare i inngangen i svingen, føltes som om den ikkje krengte so mykje, kan godt hende den krenger like mykje, men forandring blei det, og det til det positive, det er vertfall mi meining og oppleving. Et stag fra tårn til tårn vil påvirke krengingen like mye som 20"-felger vil (jamfør en diskusjon for noen år siden) - mao ingenting. Men man skal ikke undervurdere placebo-effekten, kan godt hende det er verdt pengene. Krengningen vil naturligvis ikke påvirkes, men poenget med stab. stag enten det er under bilen eller mellom dempertårnene er jo å minske "flexen" som finnes i alle chassier. M.a.o. at chassiet "vrir seg mindre" under ekstrem påkjenning, for å sette det helt på spissen. Ergo vil bilen kjennes noe stivere selv om den krenger like mye som før, i tillegg til at det kan bli lettere å holde et valgt spor gjennom en kurve. Mener jeg
wabby Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 At de minsker flex tror jeg 100% på. For den gardinstanga jeg har der fra Klausen "tuning" idag har gitt etter
sveinis Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 At de minsker flex tror jeg 100% på. For den gardinstanga jeg har der fra Klausen "tuning" idag har gitt etter HAHA! Har den gitt etter?? Heftig kvalitet...
hagenisse Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Stor forskjell på stabstag og tårnstag. Stabstagene under bilen har mye å si, både på balansen i bilen og krengingen. Derimot skal man være bra følsom dersom man merker noe forskjell med et stag kun fra dempertårn til dempertårn. Hvis man istenden har en trekant inn mot midten skulle det hjelpe..
wabby Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 At de minsker flex tror jeg 100% på. For den gardinstanga jeg har der fra Klausen "tuning" idag har gitt etter HAHA! Har den gitt etter?? Heftig kvalitet... YES Stanga over har vel overlevd, men brankettene på hver ende har gitt etter. Men geez... 1mm gods har sine begrensninger. http://meusdomus.net/bilder/bmw/IMG_0126.JPG http://meusdomus.net/bilder/bmw/IMG_0127.JPG
krutte-39 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 gs bildeler klistermerket eg har på mitt er bare eg sjøl som satte på for no reason, har berre blitt ståande;) der e ikkje merke på de egentli altso;)
Haug530D Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 gs bildeler klistermerket eg har på mitt er bare eg sjøl som satte på for no reason, har berre blitt ståande;) der e ikkje merke på de egentli altso;) Å, ok, GS Bildeler er vel og bra de, men gidder liksom ikke ha noe reklame for noen butikker på bilen når jeg ikke er sponset av noen.
krutte-39 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 nei de blei no berre på impuls då, va berre meint foreløbi liksom;) menmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå