Stramvaier Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hvem er du avgårdet med a Frankern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Begynner å lure på om de faktisk har kommet i salg ennå...? Jeg vet ikke. Han jeg bor hos er ikke sikker selv. Rart at dem ikke har sett noen enda.. Har jo sett "alt" annet nytt her. Skal hjem i morgen så du får lete videre for meg De er ikke sluppet enda, men kan forhåndsbestilles. De kommer som "2010-modell", og de første blir levert nå på våren i år. http://www.chevrolet.com/camaro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Bagasjelokket for amerikanske skilter på E60 M5'en så ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Jepp, sjekket ut den Chevrolet/camaro-siden selv istad. De er ikke veldig dyre heller, begynner på $22.999,- I norge begynner de sikkert på en mill eller noe Stramvaier: Er meg og dama som er på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Jepp, sjekket ut den Chevrolet/camaro-siden selv istad. De er ikke veldig dyre heller, begynner på $22.999,- I norge begynner de sikkert på en mill eller noe Stramvaier: Er meg og dama som er på tur Strippa V6-utgave det da, men allikevel, er jo over 300 gamp i den. Og maks-RPM på 7000, så det kan jo hende den er morsom! SS-utgaven blir grym, med 426 gamp, 6-trinns manuell Tremec-kasse og 20" som standard.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Flotte bilder! Var selv i USA ifjor sommer, 2 uker i Florida med tur til Miami, Fort Lauderdale og Orlando med Disney World osv. Var der da kursen var på den laveste, så gunstig shopping da ja! Husker at det tok noen dager før jeg ble vant til varmen og den fuktige luften, men det var deilige strender og klima. Spiste ute hver dag og bodde gratis i 300 kvm hus som venn av meg eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Haha, spenstig å kjøpe 335d i USA da. Må vel på truck stop for å fylle. Ikke alle vanlige bensinstasjoner har diesel. Noe spesielt du vil anbefale å ta med seg? Har du tatt helikoptertur til Gran Canyon? Det har jeg og det var helt rått! Fløy helikopter fra Las Vegas og inn i Gran Canyon. Fikk en liten stripe over Las Vegas tilbake igjen. Helt konge! Anbefaler det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Er det lang ventetid på helikopter tur til Gran Canyon eller? Skal til Vegas i juli så tenkte på en slik tur selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Nei tror ikke jeg bestillte så veldig mange uker før. Reiste med Papillon. Tror faktisk man kunne kjøpe tur helt frem til samme dag eller noe. Men nå reiste vi utenfor sesongen (det var likevel 37 grader da vi landet og spiste lunsj). Du rekker helt sikkert å bestille om du gjør det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Monument Valley bør besøkes samtidig med Grand Canyon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Da er det tid for en liten oppdatering. Da var vår bil-ferie begynt og på vår første dag kjørte vi San Francisco-Barstow. Bilen er en Ford Mustang. Da er det selvfølgelig duket for en liten bil-reportasje Jeg må jo innrømme å si at jeg er svak for amerikanske biler fra før, og denne liker jeg virkelig! Den er utrolig god å kjøre, faktisk kjørte vi 11 timer i strekk igår og det var null problem. Motoren på 4.0 liter har 210hk og drar greit, men ikke noe mer. Interiøret er stilig og retro, setene er gode og instrumentene er oversiktelige. Fikk prøvd den litt på svingete veier også, mellom Bakersfield og Barstow. Utrolig morsom vei. My little Pony-car Undertegnede med Mustang Sally Her har vi etter ca 8 timers kjøring kommet til Mojave og her finnes en stor opplagrings- og opphuggingsplass for pensjonerte passasjerfly. Idag har vi kjørt inn til Las Vegas: Rimelig rett fram: Hello Las Vegas: Her er det ca 27grader så vi klager ikke. Flere updates kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 herregud det der frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Her er noen flere bilder. Reiste til Grand Canyon, 5 timers kjøretur HVER vei fra Las Vegas Var jo verdt det selv om jeg var dritlei av å kjøre bil FØR vi kom dit. Snublet innom Route 66 på vei opp dit da: Der stod noen godbiler også: Sinnsyk utsikt! Dette er hotellet vårt, Stratosphere Hotel: Cops all over Utsikt over sørdelen av "the strip" sett fra Paris-eiffeltårnet MYE gromt i gatene her. M3 cab: God gammel `02 Artig leiebil...ikke så artig pris Rått vannshow fra "the Bellagio" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Faen jeg vil også på en slik tur ass. ser så gromt ut. Å så mye lekker å se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 5 timer er jo ikke så ille da, er jo ganske langt opp dit. Regner med å enten ta helikopter eller kjøre oppe dit. Og med 5 timer bare så frister det litt, får jo sett litt mer på en bil tur Gleder meg noe sykt nå hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå