morteym Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Tror det er større sjans for å møte på håndtverkere som er tullinger enn kunder. Min erfaring
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Husk at det er vi som bygger landet og passer på at mannen i gata ikke har penger til overs, vi holder norge stabilt;)
M3cabriolet Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Husk at det er vi som bygger landet og passer på at mannen i gata ikke har penger til overs, vi holder norge stabilt;) godt sagt! svært godt sagt!
Der Barockengel Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:) Du fakturerte to timer for oppmøtet da, eller?
316 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hvorfor er det aldri plastikkrakettene som blir rygget på?
ESveen Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket. Har faktisk gjort akkurat det samme selv:) er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:) Også har du det berømte katthuset i Trondheim. Ei gal gammel dame som har 29 innekatter. Vi måtte montere IP44 stikk på stua pga. kattene urinerte så mye inne. Snakker om jalla håndverkere. Er ett firma i Trondheim (kanskje resten av landet og) som heter finnfiks. en gjeng halvfulle finner som drar rundt på anlegg rundt omkring.
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:) Du fakturerte to timer for oppmøtet da, eller? Hadde det bare vært så lett, er faktisk sinnsykt mange kunder som prøver å prute på regningen nå om dagen. De er klar over at det er dårlige tider og de utnytter det fullt ut. Noen begynner faktisk å juge. Var vekk 15 min for å kjøpe en krympestrømme. Da kunden fikk reginga påsto kunden at jeg hadde vært vekk i 2 timer.
MatsBuer Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket. Har faktisk gjort akkurat det samme selv:) er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:) Også har du det berømte katthuset i Trondheim. Ei gal gammel dame som har 29 innekatter. Vi måtte montere IP44 stikk på stua pga. kattene urinerte så mye inne. Snakker om jalla håndverkere. Er ett firma i Trondheim (kanskje resten av landet og) som heter finnfiks. en gjeng halvfulle finner som drar rundt på anlegg rundt omkring. Da er det vel på tide å melde ifra til kommunen;)
Ballder Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Tror det er større sjans for å møte på håndtverkere som er tullinger enn kunder. Min erfaring Noen som ikke prøver og legge skjul på det også ser jeg. Kansje kunden gjore det fordi jeg trampet inn i stuen med sølete sko og kunden viste at lommeboken kom til å bli rimelig tynn etter jeg var ferdig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå