Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker :)

Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket.

Har faktisk gjort akkurat det samme selv:) er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:)

Også har du det berømte katthuset i Trondheim. Ei gal gammel dame som har 29 innekatter. Vi måtte montere IP44 stikk på stua pga. kattene urinerte så mye inne.

Snakker om jalla håndverkere. Er ett firma i Trondheim (kanskje resten av landet og) som heter finnfiks. en gjeng halvfulle finner som drar rundt på anlegg rundt omkring.

Skrevet
er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:)

Du fakturerte to timer for oppmøtet da, eller?:)

Hadde det bare vært så lett, er faktisk sinnsykt mange kunder som prøver å prute på regningen nå om dagen. De er klar over at det er dårlige tider og de utnytter det fullt ut. Noen begynner faktisk å juge.

Var vekk 15 min for å kjøpe en krympestrømme.

Da kunden fikk reginga påsto kunden at jeg hadde vært vekk i 2 timer.

Skrevet
Hehe, enn å ikke si i fra når du gjør noe slikt. Du veit jo at det blir oppdaget. Opplever mye rart folk som serviceelektriker :)

Var inne til en kunde for å bytte termostat på badet. Han hadde ikke trekt opp i do etter å gjort storjobb. Var fint å sitte rett ved å bytte termostaten. Kunden sto ved siden av å så på. Måtte til slutt bare trekke opp å klappe ned lokket.

Har faktisk gjort akkurat det samme selv:) er borti mange rare mennesker i det yrket. Kom inn i et narkoreir en gang, jeg snudde i døra:)

Også har du det berømte katthuset i Trondheim. Ei gal gammel dame som har 29 innekatter. Vi måtte montere IP44 stikk på stua pga. kattene urinerte så mye inne.

Snakker om jalla håndverkere. Er ett firma i Trondheim (kanskje resten av landet og) som heter finnfiks. en gjeng halvfulle finner som drar rundt på anlegg rundt omkring.

Da er det vel på tide å melde ifra til kommunen;)

Skrevet
Tror det er større sjans for å møte på håndtverkere som er tullinger enn kunder. Min erfaring :)

Noen som ikke prøver og legge skjul på det også ser jeg.

Kansje kunden gjore det fordi jeg trampet inn i stuen med sølete sko og kunden viste at lommeboken kom til å bli rimelig tynn etter jeg var ferdig der:)

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...