Fredrik Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Det kommer til og bli værre sammens med finaskrisen..og vist vi blir medlem av EU så kan disse folkene fra polen og liggnende komme inn uten pass osv Det er jo akkurat dette som er poenget med dagens Schengen-traktat som Norge har akseptert...
burny_ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Skulle vært som enkelte stater i USA!inntrenger på privat eiendom kan skytes i forsvar! Vet ikke om dette stemmer helt enda men..hehe Er noe greier med at det MÅ være i nødverge og. Feks: Tyven brytter seg inn, du klinker til han med balltre i hodet, han dør. Du får ingen straff. Tyven har brytti seg inn, har kommet seg ut, du springer etter og slår han i hodet, han dør. Du får straff, siden du kunne latt han "gå". --------------------------- Haha, litt morsomt. Kikka inn på den tråden fra Freakforum, fant en kamerat av meg der.. Han stjelte forøvrig 18 biler og ble tatt for det hehe.. Han lærte mye/alt av tjuvkoblinga på nettet, bestilte dirkesett osv og.. Et godt eksempel på det er fra filmen felon. Der skjer den episoden du nevner sist der.. våkner pga av innbrudd.. tyven stikker av og klinker han i hodet med balltre. Han dør og fyren blir straffet. Du har vel kanskje sett filmen også siden eksemplene dine var ekstremt like:) Haha jepp Har sett den.. Tøff film Men har hørt om andre eksempel som er ganske like. Men er jo noe i det da, du kan jo la han gå... Men det tenker kanskje ikkje folk på til tider Er jo litt av vært andre ting som skjer oppe i hodet ditt under et innbrud vil eg tru.
S.Nilsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Uten og være rasist,så er det jo ett gått eksempel.. en film som heter american history-x der en prøvde og stjele bilen til hoved personen som han hadde fått av faren sin,sånne ting der og da er ikke enkel og avgjøre..
Hauso Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Teeth to the curb.. forsåvidt en kul scene/film. Skjønner Derek godt jeg:)
316 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Nå står E30'n trygt i garasjen, mens yarisen og s60'en får stå ute. Garasjen er av typen elektrisk, så den kan ikke åpnes uten at noen våkner.
BreitBau Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 La meg gjøre dette helt klart... jeg er ikke imot innvandring (jeg er jo på en måte selv innvandrer i Danmark), men innvandringen må være kontrollert og akseptabel mhp. integrasjon og tilpasning... og det er den absolut ikke idag. Slik det er nå har vi jo mengder av kriminelle bander fra bl.a Romania og Litauen kjørende rundt i Norge. Dette er organisert og tjener ingen... hverken andre innvandrere som gjør et ærlig forsøk på å tilpasse seg det norske samfunnet eller nordmenn generelt... Dagens innvandringspolitikk er noe som opprører det norske folk is tor skala, og dette, samt tiltak som for all fremtid vil gå under kallenavnet" snik-islamisering" vil være en viktig sak frem mot valget i høst. Du skal ikke se bort i fra at FRP vil bli Norges største parti etter valget... Bare se hvordan de skøyt fart etter utspillene til Siv Jensen den siste måneden. Hun TØRR å sette på dagsordenen, det veldig mange er opptatt av, men som ingen tørr snakke om i fare for å bli kalt rasister.. Hva var det de var på siste måling nå? 30,8%? Det er sykt mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå