Gå til innhold

Når setter DU på sommerhjulene i år?  

211 stemmer

1. 1. Når setter DU på sommerhjulene i år?

• allerede gjort det!
      67
    • innen mars måned
      25
    • april (etter påske engang)
      121

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snødde litt her igjen i går.. :S

Skifter uansett ikke til sommerdekk før vi er tilbake fra påsketur på Ustaoset, men skjer nok umiddelbart etter!

Uansett hva noen måtte mene her så er ikke fjellovergangene noe å prøve seg på enda uten vinterdekk.

Gleder meg til å prøve nye bilen på sommerdekk for første gang!

Skrevet

Skifter uansett ikke til sommerdekk før vi er tilbake fra påsketur på Ustaoset,

Dette hørtes merkelig kjent ut!

:?

Skrevet

Er ihvertfall meget kjent for meg siden det gjentar seg hver påske, bortsett fra sist år da jeg var på Filippinene i stedet, men da var til gjengeld påsken tidlig og vinterens verste kjøredager i Bergen var et par dager før jeg dro..

Skrevet

Jeg har og vært der oppe en del rundt påsketider, selv om vi i år er nå til helgen. Etter det skal jeg sette på sommerdekkene, så jeg ser visse likheter her.

:P

Skrevet

Hvor er det du pleier å holde til?

har selv vært stortsett fast inventar på Fjellstuen i vinterferie og påskeferie siden 1985.

Skrevet
Hvor er det du pleier å holde til?

Vi eier ingen hytte der oppe, men vi har vært med et vennepar som har lånt hytte gjennom jobben hams (If). Firmaet har tre, fire hytter i området, så det har variert litt på hvor vi har vært. I år skal vi på en hytte med navn Heimdal som ligger i nærheten av hotellet.

;)

Skrevet

Off idag var det f...a...ee...n meg snø og is, og minus 3 grader :S .. har kjørt med sommardekk i fleire dager doh, er bært no og fint igjen. Men er meldt kaldare vær og snø:( so kan hende eg må på igjen med vinterdekka :(

Skrevet

Noen oslofolk som tørr å legge over til sommerdekk enda da? ser det er meldt noe snø til fredagen, men det kan da ikke være mye!? Jeg MÅ snart få på skikkelige hjul jeg....

Skrevet

Tenkte å legge om i Påsken senest. Har kjørt bilen på kveldstid siste par dagene og da har det vært glatt flere steder. Smeltevann som fryser. På dagtid hadde det ikke vært noe problem og kjøre med sommerdekk.

Skrevet
Noen oslofolk som tørr å legge over til sommerdekk enda da? ser det er meldt noe snø til fredagen, men det kan da ikke være mye!? Jeg MÅ snart få på skikkelige hjul jeg....

Var meldt snø i går også, men så lite til den..og fint er dét.

Skal legge om til sommerdekk i påsken jeg..på golfen.

Skrevet

Da var sommerhjulene på. Bart og fint i Oslo. meldt mulig litt snø i helga, men det blir ikke liggende regner jeg med. Skal til tyskland og hente skinnseter i påsken så da må breifelga på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...