Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Har akkurat kommet hjem etter en 14timers kjøretur har vært å hentet drømme felgene. "Beista" er Iforged Classic 20x10" bak og 20x8.5" forran. Gleder meg som en unge til å få dem på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Fytti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Kanonlekre felger.. Selge..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Kommer til å bli mafia delux Få opp noen bilder av det nye interiøret også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Sykeste greiene! Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Får vel drøye litt med å selge dem enda vel ":1zdy9gyi]Kommer til å bli mafia delux Få opp noen bilder av det nye interiøret også da Hadde ikke tenkt til å legge ut noen bilder av intreøret før det var ferdig farget. men her er ett bilde av førersetet før farging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Hvit ramme også ja! Tøft! (Ser ut som noen skal legge gulv snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 yes.. du ser vel på gulvet at det må bli byttet ut når tiden strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Gratulerer med nye gangsterfelger... Hva mener du med farging? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Setene er sandbeige jeg trodde dem var hvite. Så jeg skal farge dem hvite så dem passer bedre inn i en så sort bil som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Okei, visste ikke at det gikk an. Går det an å farge sort skinn som er slitt til sort og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Ja, vil si det funker bra. Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Nå skal jeg ikke spore av tråden din helt, men. Det var ekstremt! Holdbart da? Skulle likt å se en DIY på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Du kan bestille en pakke som inneholder alt du trenger her www.leathermaster.no den koster vel rundt 1500kr og holder til ett komplett intreør skulle jeg tro. Følger med en bruksanvisning som er lett å følge. Og ja det sitter godt og holder lenge etter du har forseglet fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Eh Michael, mitt interiør er sandbeige. Den stolen der må være noe annet. Syns den var ganske hvit jeg. Har du tenkt å få de farget HELT hvite? Kommer vel til å se ganske hvit ut sånn den er nå, med tanke på at det blir kraftig kontrast mot alt det svarte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå