E36Cab1 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Begynner å bli fullt på tunet ditt etterkvert vil eg tru Har du tilfeldigvis noen billige 17" felger eg kan bruke til banekjøring?
oledra Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Fullt ja, på ei lita tomt på ca 800m2. Men e34 pyntar jo berre opp. Ikkje sant? Berre drit det med felgar. Ein er knust eller ein vekk av nesten alle setta. Flott tråd du har om bygging av V12 har fylgt med den.
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Likte ikke de baklyktene, men ellers helt greit..
E36Cab1 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Hmm...kjenner til det jah..har 3 stk Rondell72 som seff er gått utav produksjon
oledra Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Har bestemt meg no for å prøve å sette i stand den raude også. Var å kappa kanalar av eit vraka karosseri i går, dei såg veldig bra ut. Vert nok meir arbeid å tilpasse og sveise på att.
oledra Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Skrevet Juni 27, 2009 Tør jeg spørre hvorfor bare E34? Når ein skruar gamal bil er det greit å ha godt utvalg av delar. Ellers meiner eg at e34 er den finaste BMW som til no er produsert.(unntaket er e3cupe)
Larsenn Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 Hei hei. bra prosjekter du har her:D den svarte 520iaen har eg hatt før... va eg så lakerte an heiv på styling osv...va ganske strøken når eg solgte an.. godt å se noen fikser an opp igjen:)
oledra Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Hei hei. bra prosjekter du har her:D den svarte 520iaen har eg hatt før... va eg så lakerte an heiv på styling osv...va ganske strøken når eg solgte an.. godt å se noen fikser an opp igjen:) Kjekkt det når bilar vert kjende att. Synest dette er ein flott bil, einaste som er at den vert litt lat med automatgir. Du husker vel ikkje kor langt motoren som står i bilen nå var gått når den var satt i og når dette ble gjort? Stylinga var heilt ødelagt da eg kjøpte bilen, ellers så subba den nedpå over alt.
Larsenn Skrevet Juni 28, 2009 Skrevet Juni 28, 2009 ja an er lit lat me automat gir.. stemme han eigaren før deg. ødla bilen heilt tror eg.. er litt leit synes eg. la ganske mye penger ut på denne bilen for 2 år sia.. når den ble sifta så sko an vært kjørt 170, og det var i 2007.. va ikkje eg så bytta, men eigaren før det lyst å selga an te meg elle?
oledra Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Skrevet Juni 28, 2009 Tenkte eg skal ha bilen eu-godkjent og før det må eg ha godkjent både senkesett og felgane som står på bilen i vognkortet . Ellers vert den nok brukt ein del i sommar. Når eg har ferdig dei andre 520`ane vert dei nok lagde ut for salg, alle fire her på forumet. Har lyst på ein m5
///Martin Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Du har ikke en knalle god radiator og ei vannpumpe da? Skulle hatt det til min E34 520 24v ELLER siden du samla kan du jo kanskje bare kjøpe den, 25K as it is now! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9 ... sc&start=0
Astri Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Jøss, for ei samling! Imponerende. Skulle gjerne hatt plass og tid sjøl, men måtte nettopp kvitte meg med delebilen min for eg hadde ikkje plass..
oledra Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Har dessverre berre ein radiator til automatgir til overs. Takker for tilbudet, men kjøper helst rimelege bilar som eg prøver å sete i stand.
oledra Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Skrevet Juni 29, 2009 Jøss, for ei samling! Imponerende. Skulle gjerne hatt plass og tid sjøl, men måtte nettopp kvitte meg med delebilen min for eg hadde ikkje plass.. Fin jobb du har utført på bilen din,fin fin bil. Skal til å bygge om frå m20 til m50 sjølv på den brune bilen. Håper berre gearkassa frå m20 passar på m50 motoren då denne er automat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå