SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 ja, men du trenger da ikke 10 bokser heller da om du må ha to så er d vel verd d. jepp, sant det, men om jeg skal lakke sidesjørta så er det vell best å lakke fram å bakfanger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Sprayboks-lakkering er jo uansett kjipeste form.. er vel begrenset hvor billig man kan få det og fortsatt ha mulighet til å beholde bilens farge. Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 ja, men du trenger da ikke 10 bokser heller da om du må ha to så er d vel verd d. jepp, sant det, men om jeg skal lakke sidesjørta så er det vell best å lakke fram å bakfanger også? tja, om du ikke greier å rubbe å polere opp fargen igjen så. da er d kanskje bedre om du ordner lakkering av de delene da. Å det blir jo selvfølgelig ikke heeeelt samme finish med sprayboks som med lakking i boks nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 ja, men du trenger da ikke 10 bokser heller da om du må ha to så er d vel verd d. jepp, sant det, men om jeg skal lakke sidesjørta så er det vell best å lakke fram å bakfanger også? tja, om du ikke greier å rubbe å polere opp fargen igjen så. da er d kanskje bedre om du ordner lakkering av de delene da. Å det blir jo selvfølgelig ikke heeeelt samme finish med sprayboks som med lakking i boks nei. nja, når jeg koster på lakkering så blir det hel lakkering å da skal jeg ha m-tech fangere først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 ja, men du trenger da ikke 10 bokser heller da om du må ha to så er d vel verd d. jepp, sant det, men om jeg skal lakke sidesjørta så er det vell best å lakke fram å bakfanger også? tja, om du ikke greier å rubbe å polere opp fargen igjen så. da er d kanskje bedre om du ordner lakkering av de delene da. Å det blir jo selvfølgelig ikke heeeelt samme finish med sprayboks som med lakking i boks nei. nja, når jeg koster på lakkering så blir det hel lakkering å da skal jeg ha m-tech fangere først mm, derfor er d en helt grei mellomlanding å få på litt farge med boks bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Dæven Kimmern! Felgene gjorde seg jo utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Dæven Kimmern!Felgene gjorde seg jo utrolig godt Takk thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Ser fin ut denne, bra utgangspunkt.. Liker fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Ser fin ut denne, bra utgangspunkt.. Liker fargen veldig godt Jeg liker også fargen veldig godt tenkte å lakkere nyrene som du har på profilbildet ditt mattsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ekstremt typisk at det kommer 5cm snø dagen etter jeg la om til sommerfelg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 ekstremt typisk at det kommer 5cm snø dagen etter jeg la om til sommerfelg da Er standar det.. kommer nok selv til å legge om i løp av uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ekstremt typisk at det kommer 5cm snø dagen etter jeg la om til sommerfelg da Er standar det.. kommer nok selv til å legge om i løp av uken.. Regner nå det er håp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Nå har jeg fått svar ang ombygging av biltilsynet Ombygging av kjøretøy reguleres av kjøretøyforskriftens kap.7. Etter ombygging skal kjøretøyet fortsatt tilfredsstille de krav som gjaldt ved førstegangs registrering (Kjøretøyforskriften (KF) § 1-4 pkt.2). Generelt ved motorbytte tillates det ombygd inntil det største motoralternativet bilen kunne leveres med fra fabrikk. Bilen må da ellers bygges teknisk lik utgaven med den aktuelle motoren. Vi sitter ikke inne med detaljspesifikk informasjon om hva som skiller de ulike modellene så som garanti for at de rette delene er benyttet kan vi akseptere bekreftelse fra verksmester på merkeverksted (BMW). Bilens opprinnelige maksimalt tillatte akselvekter og totalvekt må ikke overskrides. Uavhengig av om det benyttes dempere og fjærer fra donorbilen må det i så tilfelle fremlegges ny vektgaranti fra kjøretøyfabrikkanten lydende på kjøretøyets understellsnummer. Det må videre fremlegges dokumentasjon for anskaffelse av deler/donorkjøretøy. Dersom kjøretøyet har vært registrert i Norge i mindre enn 10år vil det i forbindelse med ombyggingen måtte svares tillegg i engangsavgiften. For det avgiftsmessige spørsmålet må tollvesenet kontaktes. Kjøretøyet må etter ombyggig fremstilles en trafikkstasjon for kontroll hvor endelig godkjenning kan gis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Der ser du.. Du kan glemme det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Der ser du.. Du kan glemme det.. det er jo mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå