EirikL Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hvorfor i svarte faen får jeg kun opp en helt hvit side med Done nede i høyre hjørne når jeg søker på "e30 and deler" i forumet? Får jo opp en mengde resultater når jeg søker på "felger"...
-Anders- Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 http://www.google.no/search?hl=no&q=E30 ... =&aq=f&oq= Går ikke ann å søke på ord med 3 bokstaver i forumet her. Dette har blitt tatt opp før. Bruk google evt.
S.Arnesen Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hvorfor i svarte faen får jeg kun opp en helt hvit side med Done nede i høyre hjørne når jeg søker på "e30 and deler" i forumet? Får jo opp en mengde resultater når jeg søker på "felger"... Hvorfor søker du etter "e30 and deler"? Tror neppe det er noen som legger ut salgsannonser med e30 deler på engelsk her
NiFtY Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Hvorfor i svarte faen får jeg kun opp en helt hvit side med Done nede i høyre hjørne når jeg søker på "e30 and deler" i forumet? Får jo opp en mengde resultater når jeg søker på "felger"... Hvorfor søker du etter "e30 and deler"? Tror neppe det er noen som legger ut salgsannonser med e30 deler på engelsk her "Søk etter stikkord: Du kan benytte AND for å spesifisere ord som skal gi treff, OR for å spesifisere ord som kan gi treff og NOT for å spesifisere ord som ikke skal gi treff. Bruk * som wildcard for å søke etter deler av ord." Står like ved der man søker Prøv å skrive AND med store bokstaver
Lars89 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Er litt bugs her og der merker jeg... Får stadig opp "TEST PAGE FOR THE FEDORA CORPORATION" eller noe sånn når jeg prøver å gå inn på en tråd. Noen som har opplevd det samme? Gunnar hadde aldri hørt om det før...
Haug530D Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Er litt bugs her og der merker jeg... Får stadig opp "TEST PAGE FOR THE FEDORA CORPORATION" eller noe sånn når jeg prøver å gå inn på en tråd. Noen som har opplevd det samme? Gunnar hadde aldri hørt om det før... Why am I seeing the Test Page? When you attempt to visit a website and encounter this page, it indicates that the owner of the website you are visiting has not configured that website. They have installed the web server software on a system equipped with Fedora, but haven't finished setting it up. Fedora Project is not responsible for that website and cannot correct the issue. If you can track down the owner of the website, you can ask them to fix the problem.
Lars89 Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Har sett det der noen ganger ja... Og når det først begynner skjer det på alle sidene... Noen ganger kommer jeg ikke inn på førstesiden engang og andre ganger kan det skje etter 1 time. Helt vilkårlig. Skjer kun i firefox...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå