Martin-D Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Nydelig bil med skikkelig mandig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 gratulerer med nydelig bil! Stemmer som anderslien over skrev, den stod hvertfall til salgs med tilhørende kompressorkit, fikk du med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hører du sier at kn filter tar v8 lyden, mn hvilken ? Nå er den så dempet at en ikke hører forskjell på 520 å v8..... Satser på å ha erstattning til mellom potta og bakdemper liggende klart hjemme når jeg kommer fra jobb neste gang. Kompressor "kittet" det var snakk om var ikke ett kitt mn noen deler forrige eier hadde bynt å samle sammen for å montere etterhvert. Dette ble vist solgt til en svenske så var derfor prisn gikk ned fra den første annonsen. Eneste som var gjort i forhold til dette var å montere m5 bremser Er så langt kjempe fornøyd m bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Nå har ikke jeg kjørt E39 540, men E34 540 + E39 M5, så er ikke sikkert det er så mye lyd i din som det var i min gamle E34 540. Mens i M5'en var det jo sinnsykt bra lyd originalt, men dette kan jo heller ikke sammenlignes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Går ut fra at det var mere lyd i m5 ja, antageli LITT råere xos anlegg på de som gjør susen. Blir montering av det hos meg å før jeg vurderer noe annet for å finne ut hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Ser ut t at det blir montering av black out nyrer i første omgang, bestilte begge deler til forrige e39 mn den ble solgt m krom nyrene på. Har lyst på andre speil mn ikke m5 da disse er vel anvendt av de fleste, hadde e36 m dtm cup som var stilige. Noen som vet hvor en får tak i slike til e 39 ??? Har sett en del biler med led farve i angel eyes så d spørs om d ikke blir ett par sånne å xenon i kjørelys å langlys ganske fort da det ser rart ut med xenon bare i tåkelysa...... Noen som har tips om felger til brakka, kjøper gjerne brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Noen som har scorpion bakpotte på e39 ? De selger disse pottene til 520-528, ikke for større motor :S Noen syns punkter om å montere en slik potte på 540, blir den for trang ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Fin bil du får putte inn en ESS kompressor i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Da ser det ut som d blir montering av chip hos Ess tuning etterhvert Fikk mail fra de i dag om info og pris Ellers blir det å erstatte mellom potte(banan potte) m rør og annan bakpotte. Tror jeg blir å gå for scorpion potte for 520-530 ! Brodern har scorpion på sin bil og den er det knall fin lyd i. Satser på å finne noen brukte 19 felger til rett pris, har noen aktuelle men ikke fått bestemt meg helt enda. Venter på svar på noen Pm`r jeg har sendt. Er på sjøen på jobb fram til 15 så gleder meg til å hjem å lese GS katalogen orntli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Noen som har scorpion bakpotte på e39 ?De selger disse pottene til 520-528, ikke for større motor :S Noen syns punkter om å montere en slik potte på 540, blir den for trang ? Får til M5, er det ikke dobbelt på 540 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Er 2x2 utblås på 540 jo. I hvert fall på en jeg så her om dagen. http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/r ... behoer.htm Diverse til 540 her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolvre Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Er dobbelt anlegg på 540 ja, men ikke helt bak :S dessverre. Er dobbelt til etter cattene, før de går inn på en banan potte m blinding i ene enden og fortsetter til enkel potte bakerst. Sitter og skal bestille den omtalte scorpion potta nå så den er klar til jeg kommer fra jobb om hallanen uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 veldig fin... har planer om en sånn jeg også etterhvert hehe.. for klare meg med 528'en foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå