Gå til innhold

Komme heim m ny Glise 97 mod 540 :)

Share

Anbefalte innlegg

Hører du sier at kn filter tar v8 lyden, mn hvilken ? Nå er den så dempet at en ikke hører forskjell på 520 å v8.....

Satser på å ha erstattning til mellom potta og bakdemper liggende klart hjemme når jeg kommer fra jobb neste gang.

Kompressor "kittet" det var snakk om var ikke ett kitt mn noen deler forrige eier hadde bynt å samle sammen for å montere etterhvert. Dette ble vist solgt til en svenske så var derfor prisn gikk ned fra den første annonsen.

Eneste som var gjort i forhold til dette var å montere m5 bremser ;)

Er så langt kjempe fornøyd m bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg kjørt E39 540, men E34 540 + E39 M5, så er ikke sikkert det er så mye lyd i din som det var i min gamle E34 540. Mens i M5'en var det jo sinnsykt bra lyd originalt, men dette kan jo heller ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut t at det blir montering av black out nyrer i første omgang, bestilte begge deler til forrige e39 mn den ble solgt m krom nyrene på.

Har lyst på andre speil mn ikke m5 da disse er vel anvendt av de fleste, hadde e36 m dtm cup som var stilige. Noen som vet hvor en får tak i slike til e 39 ???

Har sett en del biler med led farve i angel eyes så d spørs om d ikke blir ett par sånne å xenon i kjørelys å langlys ganske fort da det ser rart ut med xenon bare i tåkelysa......

Noen som har tips om felger til brakka, kjøper gjerne brukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da ser det ut som d blir montering av chip hos Ess tuning etterhvert :)

Fikk mail fra de i dag om info og pris :)

Ellers blir det å erstatte mellom potte(banan potte) m rør og annan bakpotte. Tror jeg blir å gå for scorpion potte for 520-530 ! Brodern har scorpion på sin bil og den er det knall fin lyd i.

Satser på å finne noen brukte 19 felger til rett pris, har noen aktuelle men ikke fått bestemt meg helt enda. Venter på svar på noen Pm`r jeg har sendt.

Er på sjøen på jobb fram til 15 så gleder meg til å hjem å lese GS katalogen orntli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har scorpion bakpotte på e39 ?

De selger disse pottene til 520-528, ikke for større motor :S

Noen syns punkter om å montere en slik potte på 540, blir den for trang ?

Får til M5, er det ikke dobbelt på 540 også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dobbelt anlegg på 540 ja, men ikke helt bak :S dessverre.

Er dobbelt til etter cattene, før de går inn på en banan potte m blinding i ene enden og fortsetter til enkel potte bakerst.

Sitter og skal bestille den omtalte scorpion potta nå så den er klar til jeg kommer fra jobb om hallanen uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...