Søreng Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes det blir litt i største laget med 20" på E46.. Har prøvd det selv på min egen og det ble vel stort. Ikke noe tvil om at 19" er det optimale optisk set. Men om de kun finnes i 18" og 20" hadde jeg tatt 20" om alt passer uten å måtte valse/kappe/slipe herje etc.. Men har du gjort noe spessielt med frontfangeren, synes den så litt annerledes ut enn min ikke m-tech fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes det blir litt i største laget med 20" på E46.. Har prøvd det selv på min egen og det ble vel stort. Ikke noe tvil om at 19" er det optimale optisk set. Men om de kun finnes i 18" og 20" hadde jeg tatt 20" om alt passer uten å måtte valse/kappe/slipe herje etc..Synes det blir for lite med 18" ja derfor jeg velger 20" ettersom de ikke har 19".. Hadde vel vært værre om det hadde vært mangeeikede 20" Men har du gjort noe spessielt med frontfangeren, synes den så litt annerledes ut enn min ikke m-tech fanger? Har ikke gjort noe med den jeg nei, men det har kelleners sport i tyskland gjort:p Det er et aerodynamic sett, synes det er ganske pent egentlig, kommer vel ikke til å gjøre noe med utseende, aerodynamicsettet består av fremfangeren og bakfangeren.. I tilegg er det montert dobbeleksos på begge sider fra de i tyskland:) Syrefast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes det ble tøft jeg. Kan minne litt om felgene til Breitbau? Minner mye om disse ja Sa det der til Svein Erik en dag og han ble faktisk litt småsur "Nai, dæ gjør dem så absolojtt itj.. Dæm kain kanskjæ minne nåkka, men når du sjer dæm in real laif, e dæ gaanske stor forskjæll jaa.." Eikene er litt anderledes, men jeg syns absolutt de ligner.. Har lurt forferdelig på hvorfor han ikke tok de i 19" men.. Flotte felger, og jeg trur det skal gå bra... Det er to forskjellige ting med kantfelg og "flate" felger... felger uten kant i 20" er jo MEGASTORE på en E46.. Blir noe helt annet med kant fordi du ikke får eikene så direkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Trodde også det skulle se ut som bile sto på stylter, men det var ikke så ille. Litt mer senk bak, så blir det gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Syns det ble rått jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Synes det var litt i meste laget i forhold til hva jeg villehatt, men samtidig ikke ille heller så vil ikke bli mobbet av meg ihvertfall! Felgen i seg selv så ihvertfall bra ut! Har du prøvd hvordan noe slikt er å kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har du prøvd hvordan noe slikt er å kjøre på? Jeg har kjørt e46 med coilovers(ca 65mm senk) og 20" felger... Det var mer behagelig å kjøre enn min E36 med 17" faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Spørs jo litt på bredde, dekktype o.l. men.. Sikkert steinhardt.. Men kjørekomfort er for bestefedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Har du prøvd hvordan noe slikt er å kjøre på? Jeg har kjørt e46 med coilovers(ca 65mm senk) og 20" felger... Det var mer behagelig å kjøre enn min E36 med 17" faktisk... Edit: 8*20 med 225/30-20(muligens 225/25-20) vs 8.5*17 med 235/40-17 Vil tro at understellet mitt er endel stivere da.. Poenget var vel at 20" nødvendigvis ikke var så håpløst å kjøre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Har ikke prøvd å kjøre på de enda nei, men som sagt her så blir det nok steinhardt, ivertfall dess mer jeg senker Men det gjør meg ikke noe, har kjørt blosenka e36 med lavprofil og 18"/35/265 dekk et helt år før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg ser ingen fordel med å ha 20" felger siden det ikke er imponerende. Spørsmålet er da istedet om det ser ok ut, noe som kan diskuteres, men da kan en heller gå for 19" som ser mer riktig ut. (På non-m3 vel og merke. Har selv 20" på M3n og det ser helt riktig ut. Har også litt høyere profil på dekket enn non-m3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 "Jeg ser ingen fordel med å ha 20" felger siden det ikke er imponerende" Det dummeste eg har lest på lenge. Er det bare for å imponere vi setter store hjul på bilene våre? Kan vi ikke gjøre det rett og slett fordi vi selv liker utseende med store hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 "Jeg ser ingen fordel med å ha 20" felger siden det ikke er imponerende"Det dummeste eg har lest på lenge. Er det bare for å imponere vi setter store hjul på bilene våre? Kan vi ikke gjøre det rett og slett fordi vi selv liker utseende med store hjul? Med imponerende så tenkte jeg ikke spesielt på at formålet hans skulle være å imponere andre. Han spør om andre sin mening, og jeg kom med min. Jeg synes ikke 20" gir noen wow-faktor på en non-m3, fordi det ser for stort ut både i forhold til dekk og hjulbuene. Det finnes ingen andre argumenter for å gå for 20" enn det kosmetiske, det kan vi vel iallefall være enig i, siden 19" allerede ikke er bedre enn 18" på en e46 på noen områder bortsett fra at det ser bedre ut. Tenker på komfort, akslerasjon, vekt, holdbarhet, pris etc. At bilen blir stivere kan jo forsåvidt ses på som en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Med imponerende så tenkte jeg ikke spesielt på at formålet hans skulle være å imponere andre. Han spør om andre sin mening, og jeg kom med min. Jeg synes ikke 20" gir noen wow-faktor på en non-m3, fordi det ser for stort ut både i forhold til dekk og hjulbuene. Det finnes ingen andre argumenter for å gå for 20" enn det kosmetiske, det kan vi vel iallefall være enig i, siden 19" allerede ikke er bedre enn 18" på en e46 på noen områder bortsett fra at det ser bedre ut. Tenker på komfort, akslerasjon, vekt, holdbarhet, pris etc. At bilen blir stivere kan jo forsåvidt ses på som en fordel. Du har rett i det du sier, er enig i det.. Men synes utseende på felgene er så "rett" til bilen.. Synes også som tidligere sagt i tråden at det er synd Svein Erik ikke har tatt de inn i 19", da hadde jeg gått for det Men siden de ikke kommer i noe annet enn 18 og 20, synes jeg selv at 20 blir mest rett da jeg ikke liker mengden dekk det blir på 18" i forhold til hjulbuene på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46 320 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 NEI!! Ikke kjøpt de! Hehe! Jeg har kjøpt samme felgene i 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå