E.H.D Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Lurer litt på hvilke klasser det er snakk om? Noen som kan forklare?
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Litt lysten på å reise på det en tur gitt. Men er 58 mil å kjøre hver vei da. pris for mest langveisfarende eller? hehe Kanskje jeg skal slenge meg på fra Hallingdal? Ja det hadde ikek vært dumt vet du. bare jeg får flere mil enn deg. hehe får få med anders87 da Seff seff Har bare 10t og 14min kjøretur hjemmeifra ifølge gulesider, så da blir langveisfarer-pokalen min muligens Hehe
pettmon Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 her er resultater fra i fjor http://www.bmwccnr.com/index.php?option ... &Itemid=35 Peoples choise er ikke med grunnet vinner stilte med lånt bil Meg Petter Bmwccn rogaland
Astri Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Skal prøve å komme jeg også.Satser på litt bedre vær dette året. hmm, lura litt på detta eg o. kjøra i lag?
Astri Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Ja om det blir aktuelt at eg ska over fjorden så hadde det vært kjekt om me hadde kjørt flere..
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Litt lysten på å reise på det en tur gitt. Men er 58 mil å kjøre hver vei da. pris for mest langveisfarende eller? hehe Kanskje jeg skal slenge meg på fra Hallingdal? Ja det hadde ikek vært dumt vet du. bare jeg får flere mil enn deg. hehe får få med anders87 da Seff seff Har bare 10t og 14min kjøretur hjemmeifra ifølge gulesider, så da blir langveisfarer-pokalen min muligens Hehe Faen er det lengere fra deg enn det er fra gjøvik?? mange omveier har du valgt a? hehe
anders87 Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Kommer fra et sted der ingen kunne tru at noken kunne bu Altså Koppang i Stor-Ælvdærn
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Kommer fra et sted der ingen kunne tru at noken kunne bu Altså Koppang i Stor-Ælvdærn Jeg får ta et par omveier jeg da så jeg får slått deg
anders87 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 A-a-a, det blir jo juks Hehe.. Men har en liten følelse av at det blir en pokal på deg uansett gitt
Søreng Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Jeg kommer og skal stille ut (og i år skal jeg forbrede kontra når jeg stillte uforberedt i fjor ).. Håper også på å dømmes i rett klasse i år I samme klasse som 1'eren min Ja, e någe drid det der.. Men itte du har hatt ein shin'ings på min så bør vel det gå glatt som smør Fått satt opp någe dato nå som me va inne på deT?
Stramvaier Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 A-a-a, det blir jo juks Hehe..Men har en liten følelse av at det blir en pokal på deg uansett gitt Det tørr ikke jeg satse noe på gitt. hehe
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 oida... var tidlig dette... mitt i eksamenstid... men får vel prøve å stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå