Gå til innhold

[UPDATE] E36 - Slik du liker det (Nye bilder 23.3)

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med mange her om at oransje blink må på bak også ;)

Ellers tror jeg den kunne hatt godt av en polering, men kanskje bildene som lyver. Uansett, utrolig pen bil, ta vare på den :) Elsker felgene og fargen, selv om jeg egentlig ikke liker blå metallic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! Men det er jo MYE finere med oransje. De orginale hvite er kjedelige og passer ikke til mørke farger. På med oransje bak heller.

Er faktisk ganske enig i det du sier med at oransje er lekkert! :)

Synes det er sinnsykt sprekt på litt mørke biler. Men det er jo smak og behag. Men synes liksom det er så "vanlig" at folk har hvite blinkere, og jeg etter min mening synes det er sprekere med oransje blinkere på mørke biler, men for all del ikke stygt med hvite heller :)

Utrolig flotte biler er det i allefall uansett! :)

Skulle ønske jeg også hadde lært meg å bruke photoshop.. Blir så sinnsykt mye finere bilder av å bruke dette. I allefall om man kan bruke det riktig som det ser ut som du/dere kan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plutselig diskusjon om oransje blinklys?

prøv det selv da siden dere skryter det loddrett opp i skyene... men dere kjører hvite selv...

ser forresten små latterlig ut med oransje blinklys og med de nydelige hovedlysene.

er alltid diskusjon om hva man kan gjøre for å gjøre bilen litt mer unik, men nå har det seg sånn at dersom man liker det strøkent og originalt, så finner man de fleste M3'er med hvite blinklys. At alle velger å skifte til hvite... so what?... det er pent (og oppbrukt), men det er sjelden man finner 2 slike strøkne og originalt holdte biler som man ser på bildene...

Dessuten er det grisekult å ha 2 kopibiler som likevel er litt forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke slikt ment, men er bare så lett at det blir så mye blest rundt små ting og vi som ENDELIG har fått bilene våre tilnærmet komplette... :)

JA, oransje passer bra på rødfarger og andre mørke/tydelige farger, men er jo frustrerende at man først får blest for å kjøre oransje, og så en stund senere skal man hive det tilbake på bilen igjen...

Uansett er bilene påkostet det som vi anser som de rette delene uavhengig av hva andre synes, men likevel...

Savner andre photoshoots som i ligger i samme kaliber som dette... ikke mye her inne som kan måle seg bortsett fra få unntak (og nei, du er ikke et av de unntakene mysild)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst , tusen takk for alle gode tilbakemeldinger på bilene og bildene :)

Når det gjelder blinklys debatten, så kan vi gjerne lage en egen tråd for den. En avstemning om hvilke blinklys jeg skal kjøre med.

Og ja Leadfoot, bilen hadde utvilsomt godt av en polering. Derfor har jeg brukt store deler av dagen til dette :) Kanskje det blir noen bilder for å vise frem resultatet også... :wink:

Igjen tusen takk for alle som liker bildene og bilene våre, det er det som gjør det så gøy å holde på med dette :)

Back on topic'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, oransje passer bra på rødfarger og andre mørke/tydelige farger, men er jo frustrerende at man først får blest for å kjøre oransje, og så en stund senere skal man hive det tilbake på bilen igjen...

Slik jeg ser det så er hvite blinklys en av de aller første mods'ene folk gjør med bilene sine, derfor blir det også ofte påpekt på forholdsvis anonyme biler. Men når bilen er blitt så fullkommen som deres er blitt (eller min bror, Springsteen) så kan det være kult med oransje blinklys, når man da ser alt det andre som er gjort med bilen så tenker man fortere at det er slik for en grunn.

Jeg syntes det var kult med oransje blinkere sammen med montrealblau.

Savner andre photoshoots som i ligger i samme kaliber som dette... ikke mye her inne som kan måle seg bortsett fra få unntak (og nei, du er ikke et av de unntakene mysild)...

ehm...er nå en del andre bra fotografer her på forumet, dvs en del andre som kan photoshop gjerne. :roll: Det er jo litt begrenset hvor fantasifull man kan bli også, syntes jeg har sett E36 i de fleste varianter og fra de fleste vinkler nå.. Men ja, utrolig fine bilder dere har tatt :wink:

plutselig diskusjon om oransje blinklys?

prøv det selv da siden dere skryter det loddrett opp i skyene... men dere kjører hvite selv...

ser forresten små latterlig ut med oransje blinklys og med de nydelige hovedlysene.

Jeg har prøvd dette på min bil, men gikk tilbake igjen til hvite da dette kledde den best, Happyhenke sin var fet med oransje foran.. OG det kledde AE-lyktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke alle som tok den "back on topic" kommentaren helt der nei...

For det første; broren din kjører en helt annen stil hvor det faktisk ER veldig pent med oransje. I tillegg til grønt, så er det pent på bl.a. rødt og gult og evnt svart, men blå og andre lysere farger; nei.

Men OK, du liker det, jeg liker ikke det...

husk at bmw designet de aller fleste E36 M3'ene med hvite blinkers da...

SÅ, den kommentaren ang fotografering var ment som et hint til de som ikke får fingeren ut å begynner å ta bilder av bilene sine... kanskje deg også?

At du synes AE lyktene passet godt med oransje blink er vel din mening. Oransje blink på den bilen vil i mine øyne stjele for mye oppmerksomhet...

og NÅ; "Back on topic!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...