Astri Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 åååå... rart at den bilen ikkje har klart å smelte snøen rundt seg, for den smelta meg iallefall.... Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Okei, men V2 hadde vel holdt i massevis? Jeg bare spør altså, vurderer selv V2 ettersom jeg har fått inntrykk av at V3 er helt unødvendig med mindre man driver og justerer selv for banekjøring. Hvor mye senka du, og hva synes du om kjørefølelsen i forhold til det som sto på fra før? Komfort, styring osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 v2 var ikke å få tak i.. hvertfall norsk bildelsenter i drammen hadde kun v3.. så da ble ikke valget så vanskelig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 har ikke målt nøyaktig hvor mye jeg har senket.. men er betraktlig mye stivere enn orginalt.. min mening av så stor bil med orginal fjering, ble en tanke 'deigete' så komforten ble litt borte dog ikke helt borte og styring ble bedre.. reagerer kjapt og ligger klistret på veien.. da med 285/25-20 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Ok. Senk.no har annonse på finn.no. De selger V2 for 11500,- til M3 E46 iallefall... lurer på om jeg skal bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Sjefsbrakke den der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 takker for svar =)justerbart på denne =) KW coliovers verson 3 med trykkjustering felgene er OZ Raffaello 9 og 10*20" må vel ha ett nytt eksosanlegg etterhvert.. sikler litt på 2 doble bak.. men kom gjerne med foslag =) Så de var "bare" 20" ja, så så store ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Denne var fet..en av di feteste 7'erene eg har sett.. denne fikk eg sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 stor stereo i denne? gammel demo bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 stor stereo i denne? gammel demo bil? Hvis du tenker på den Pioneer 7-serie demobilen, så har de ikke samme reg. nr. iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 MAFIA-vogn deluxe !! Har så meeeget sansen for disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 stor stereo i denne? gammel demo bil? Hvis du tenker på den Pioneer 7-serie demobilen, så har de ikke samme reg. nr. iallfall. Var den jeg tenkte på ja. Hadde vel samme felgene den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 stor stereo i denne? gammel demo bil? Hvis du tenker på den Pioneer 7-serie demobilen, så har de ikke samme reg. nr. iallfall. Var den jeg tenkte på ja. Hadde vel samme felgene den? Ja, det var det jeg også trodde med det samme. Men jeg ser nå at de ikke er like. Pioneer bilen har 22" OZ Giotto III, mens bilen i denne tråden har 20" OZ Raffaello III. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Jævli grom! Sett denne på Notodden med gamle felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå