bmwm535i Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 jeg må med tungt hjerte gi bort min 3 år gamle rottweiler hann snill som dagen er lang men kan desverre ikke være alene hjemme. han er id merket med chip ad og hd rønket stammtavle. ta kontakt hvis det er noen som vil ha han og kan ta vare på han. han må avlives hvis jeg ikke får gitt han bort tlf:97635323 hunden befinner seg på oppegård i akershus.
PIIIPower Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 hadde det vært noen år frem i tid.. håper noe vil gi han ett nytt hjem!
mrmpower Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 skulle gjerne ha gjort det jeg, men har en am bull og en dachs som såvitt går ilag den dag idag :S
bmwm535i Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 håper jeg og. . . har jo knaptråd til mat til meg selv for tiden da min samboer flyttet ut og jeg mistet jobben pga finanskrisen. blæ . . .
Torbjørn E39 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Anbefaler deg å ta kontakt med oppdretter som linjene stammer fra, bedre om han tar den i retur istedet for å avlive den. Triver selv med oppdrett av annen rase og jeg sier alltid at om dere ikke skulle kunne ha hund så ring meg før dere omplasserer/avliver hunden. Om du kjøpte den av annen person en oppdretter så ring han og be om å få nr til oppdretter. Er ikke bare bare å få omplassert en rottweiler heller.
GiljeN Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 sku lett tatt den men har 2stk store voffer fra før:) men du klarer alltids å få rå til mat til en hund,sosialen hjelper også med penger i slike saker.samt den little gutten din kan være til god hjelp når du har det vanskeligt.. GiljeN
bmwm535i Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 sosialen hjelper ikke til med en dritt. de mener jeg har for mye penger til at jeg kan få hjelp 1000 kr å leve for i mnd og hunnen spiser for 600 i mnd
andreee Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 hmm... må høre med foreldrene mine , og en kamerat som har lyst på hund .. Har schaefer fra før av..
wabby Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Ja, er du hvit og prøver deg på sosialen så må du selge bilen din selv om den ikke skulle være verd mer enn vrakpanten, selge mora di og gi bort bikkja. Men... er du en av våre nye landsmenn så kan du komme rullende i din mercedes 500 og hente "nødpenger"... Dette gjør meg kvalm og har hatt min egen runde med sosialen for noen år tilbake. De er svin uten like...
Hansh Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Har du ikke noen i familien eller noe som kan tenke seg å låne den i en periode til du får orden på ting?
ice69 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Hei.. Dette er idiotisk.. avliver ikke dyr når dem er friske Hadde det vært meg så hadde jeg solgt bilen.... Har selv 2 staff. bull og 2 ara papegøyer ... Disse er Gull'a mine GODT RÅD TIL DEG: TA KONTAKT MED OMPLASSERING FOR DYR Er mange som ønsker seg hund, men har ikke råd til å kjøpe
Tsbusa Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Bilde? Hadde vært fint med hund, har lyst på hund igjen, helst schæfer igjen, men hvem vet...
Anbefalte innlegg