325arve Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har kjøpt meg bakrutesenker og en liten m3 spoiler.. Hva bør jeg bruke å feste med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har kjøpt meg bakrutesenker og en liten m3 spoiler.. Hva bør jeg bruke å feste med? Rutelim holder godt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325arve Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2009 Okey På spoileren også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Om det ikke er meningen å skru den fast så ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har kjøpt meg bakrutesenker og en liten m3 spoiler.. Hva bør jeg bruke å feste med? Rutelim holder godt hvertfall 3M tape også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 sica fungerer også bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Trodde ikke man fikk tak i m3 lister uten 3m teip under jeg? hehe ER ihvertfall 3m teip som er tingen under lista, også tec 7 under bakrute spoileren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 på bakrutespoileren min fulgte det med no sika greier. sitter som bare faen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Festet bakrutesenkeren min med Trans7.. Sitter knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325arve Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 skal feste en bakrutesenker som er mye spenn i. brukte først tape men den ville ikke feste på mitten pga "spenn" i den. trur dere det blir bedre å bruke tec7? eller er det bare å gi opp med såppass spenn. når den ligger der den skal så er d nesten en cm glis fra ruta til bakrutesenkern mitt på den. men kantane passer som dei skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 du kan legge press på den en stund. tech 7 stivner vel ganske fort. du kan holde den nede. kan jo bli litt lenge å holde selv om den stivner relativt fort. eller legg et håndkle over med noe tungt som presser ned. pass på så det ikke detter ned og skader bagasjelokket bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Blir det ikke stygge limrester av tech 7 om man bestemmer seg for å fjerne bakrutesenkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 kan fjernes. S.Arnesen har bakrute senker. han brukte tech 7. den ble senere tatta av pga den skulle lakkeres på nytt. var ingen tin på ruta hans mens den var av. så er nok mulig å få vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Tec 7 kan bare draes/skrapes av om man skal ha det vekk... Rutelim er det beste å bruke, da dette ikke er fleksibelt slik som tec7 er. Dog etterlater rutelim seg rester som ett uvær om du skal ha den av igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå