Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nangkang. ikke akkurat noe super dekk men, kjøpte dekk til coupeen og der kostet et bakdekk 4500kr, det var continental sportcontac i 295 25 20.

og da var d ikke så mye spenne penger igjen.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
225 30 20

Sikker på denne dekkdimmensjonen? vet ikke om det eksisterer en sånn dim engang jeg :shock:

hvorfor ikke det?

Skrevet
225 30 20

Sikker på denne dekkdimmensjonen? vet ikke om det eksisterer en sånn dim engang jeg :shock:

hvorfor ikke det?

Synes bare det var litt rar dimmensjon.

Skrevet
www.dekkonline.com ingen som klarer å konkurrere de prisene. dem har gratis frakt innen norge :) der kjøper jeg dekk hvertfall.

Enig i den.

Bestilte fra dekkonline mandag 9 mars, fikk dekk'ene fredag den 13, så det er ingenting å klage på....

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men var 13. den datoen du fikk oppgitt av dekkonline som leveringsdato eller var det en senere dato... Fikk bestillingsbekreftelse i dag og der står leveringsdato 4. april... synes dette var litt lang tid.

Skrevet

når du sier hjulius, er egentlig bare en grossist eller noe det, men dekk forum har akkurat flytta inn i samma bygget da, har ikke inntrykk av at dem er noe billige i grunn

Skrevet

Er jo syke fortjenester på dekk. 2600,- er listeprisen tenker jeg. Den får du 40-50 prosent avslag på uten å spørr engang på de fleste sjapper.

Skrevet

Har allti handla på dekkonline.com finnnes ingen som slår dem på pris..

Men siden jeg nå har en deal med tevodekk så handler jeg der nå.. Prisen holder jeg for meg selv.. Kan bare si det slik at det går ut i likt når en drifting sesong er ferdi.. Pluss etter test av de kenda dekka jeg skal bruke så er jeg fornøyd med røyken.. Ble testa på en nissan silvia her om dagen og røyken var absolutt til stede!

Skrevet

Ga nettopp 4076 kr for:

2 stk - 265-35-18

2 stk - 255-35-18

Ferdig omlagt. Dette var på megahjul. Sinnsykt billig. Bra dekk var det også.

Skrevet
Ikke for å kuppe tråden, men var 13. den datoen du fikk oppgitt av dekkonline som leveringsdato eller var det en senere dato... Fikk bestillingsbekreftelse i dag og der står leveringsdato 4. april... synes dette var litt lang tid.

fikk opplyst leverings dato den 20 tror jeg det var...

Ga nettopp 4076 kr for:

2 stk - 265-35-18

2 stk - 255-35-18

Ferdig omlagt. Dette var på megahjul. Sinnsykt billig. Bra dekk var det også.

Fikk du bra dekker for den prisen ferdig omlagt? fikk du 80 % avlag da eller... :?: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...