Kobar Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Lei og frustrert etter jeg har montert ventilhetter i jula, kjøpt hos biltema, på vinterhjula mine. skulle fylle luft i dekka isted, og vrei av 3stk ventiler!! fikk opp èn hette! og da holdt jeg igjen med låsetang på ventilen mens jeg hadde 10mm pipe på hetta.. Herregud! er det lov å selge slikt shiit..? Vinterdekka er nesten nye, og nå må jeg av med dem for å lime i nye ventiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 er vell slikt at de ventil hettene til biltema irrer/kokser fast har prøvd selv :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 jøss. aldri hatt noen problemer med de faktisk :Pmange som sliter med de har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Stod at det var lurt å smøre litt kopperfett på dem, men har også opplevd at de har sittet litt fast. Dvs de satt ikke fast nok til at ikke noen stjal dem fra begge bilene mine.. Kjipt å måtte bytte ventiler, men må vel ikke ta dekket helt av felgen. Bare vrenge det litt inn, dra ut ventilen og dytte inn ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 blir å klemme dekket ned på ene siden tenker jeg.. ble smurt i noe 5/56, men det hjalp visst lite... har prøvd å få skilt hetta og ventilen ved å sette ventil å skrustikke, og stramme til jeg ikke klarer mer(på skrustikka), for så å prøve å skru løs hetta med pipe å skralle. klarte å skille 1! di 2 andre får man ikke fra hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja, slike ventlihetter er absolutt ikke å anbefale. Jula selger også ventilhetter og det er samme driten som det Biltema selger. Møt opp der du kjøpte de og krev at de tar regningen for å ta av dekket, få ny ventil og legge på dekket igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Jepp, og om noen har dette likevel; klin dem inn med kobberpasta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Det eneste du får av Biltema er nye ventilhetter og kanskje ikke det engang da det står at de må smøres inn på pakka. Kjøpte noen selv, (selvfølgelig i gull ) og kjørte rundt med 0,5bar i dekka i ukevis til jeg fikk surra meg til å kjøpe nye hjul... ALDRI mer bil-ting fra Biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå