mossel Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 nei nei nei, detta har vært motivasjon for de fleste av oss i flere år! denne har jo også tatt banerekord på nordsløyfa på ringen tidligere!
-Martin- Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Selv om han får full erstatning er det jo mye tid å kjærlighet som ikke lar seg erstatte i denne bilen...! Om du legger såpass med kjærlighet til at du aldri kan få erstatet den, burde du heller ikke låne den bort. Det er en viss risiko å ta når du låner den bort til personer som ikke er vant til såpass med bil, og da spesielt når denne personen skal kjøre den "hardt" rundt bane. Jeg tipper eieren skjønnte det. Det er jeg helt enig i! Så sant bilen lar seg rette opp så er det vel mer fra midten og fram det ligger mest tid og penger...
mossel Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Selv om han får full erstatning er det jo mye tid å kjærlighet som ikke lar seg erstatte i denne bilen...! Om du legger såpass med kjærlighet til at du aldri kan få erstatet den, burde du heller ikke låne den bort. Det er en viss risiko å ta når du låner den bort til personer som ikke er vant til såpass med bil, og da spesielt når denne personen skal kjøre den "hardt" rundt bane. Jeg tipper eieren skjønnte det. Det er jeg helt enig i! Så sant bilen lar seg rette opp så er det vel mer fra midten og fram det ligger mest tid og penger... Jeg er rimelig sikker på at "Motorjournalen" erstatter og betaler for skaden de har påført bilen!
-Martin- Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Selv om han får full erstatning er det jo mye tid å kjærlighet som ikke lar seg erstatte i denne bilen...! Om du legger såpass med kjærlighet til at du aldri kan få erstatet den, burde du heller ikke låne den bort. Det er en viss risiko å ta når du låner den bort til personer som ikke er vant til såpass med bil, og da spesielt når denne personen skal kjøre den "hardt" rundt bane. Jeg tipper eieren skjønnte det. Det er jeg helt enig i! Så sant bilen lar seg rette opp så er det vel mer fra midten og fram det ligger mest tid og penger... Med dette mente jeg altså før ulykken...
336mik Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Vil nok tro eier har forsikret seg mot at sånne ting kan skje via en kontrakt ja. Uansett,et tap som egentlig ikke kan dekkes mtp tapt bruks tid o.l.
CS Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Står litt mer her. Skader for 300000,-. http://www.aftonbladet.se/bil/article4740152.ab
Galro Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Ikke aller ser på tid brukt på bilen = tapt tid. Personlig synes jeg det er gøy å drive med bil, både og kjøre den og å vedlikeholde den. Derfor ville jeg heller sett på det som en tid jeg fikk tilbringt med bilen fremfor kun bortkastet, uerstattelig tid.
Lars89 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Er bygd opp igjen nå. Sånn som det der skjer bare av og til... Et under at det ikke skjer mer ulykker under f.eks Gatebil.
carlhaakon Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 synes den gamle fargen var penere til bilen jeg, men uasnett bra den er bygd opp igjen da
316 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Husker det var en person rett ved siden av meg under breisladden på Rudskogen som fikk litt grus på seg... Da var det slutt på å stå nære ja!
///FredriK.S Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Ojj, veldig synd, syntes eieren tok det pent.
SteffenM2 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Dette skjedde juli treffet 08, bremsevæsken kokte, og bilen gikk rett ut etter langstrekka. Bilen måtte dras opp med tanks. Gatebil kjører fortsatt på med treff de.
Ellingsen B. Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Hadde det skjedd èn slik ulykke på Gatebil, så hadde de avlyst hele sirkuset året etterpå. Husker det var en person rett ved siden av meg under breisladden på Rudskogen som fikk litt grus på seg... Da var det slutt på å stå nære ja! hvorfor? Folk kjører på banen av egen vilje og det er alltid en risiko som fører og eier av bilen må ta selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå