nimitz Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Er veldig fornøyd med min E39 men det er en ting som jeg synes er litt negativt og det er bagasjerommet. Et firkanta teppebelagt rom uten noe mulighet for og oppbevare ting og tang i på en forsvarlig måte. Er vant med biler med stor hjulbrønn der der var plass til masse ting. Vurderer og kaste ut reservahjulet for og få en plass der ting kan ligge stødig. Punkterer vel dagen etterpå
Eksos Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Hvor store er tinga da? Der er jo noen små rom på hver side av bagasjen, bak noen deksel..
Otis Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Har du sedan eller touring da? Jeg har touring og er stor fornøyd med bagasjerommet mitt. Store rom på høyre og venstre side, da jeg mangler CD veksler og forsterker. Under platen, men oppå reservedekket er det enda mer plass. Kjempe greier
nimitz Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 Jeg har en sedan med CD veksler og navi så det er ingen plass bak venstre deksel. Et lite rom utvendig på høyre deksel. Bak der ligger jo batteriet så der er det ingen plass. Nei, det er dårlige greier. Ikke det at jeg har så mye jeg skal ha plass til men litt vil man nå ha i bilen til enhver tid.
ShellMotul Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 Hvis ikke reservehjulet er snudd så kan du jo snu det, da blir det litt plass oppi det. Jeg pleier også å ha diverse småting baki som er kjekke å ha, f.eks: lommelykt, ett par hansker, kjettinger (om vintern), refleksvest, tørkepapir, sprit, fett på sprayboks, god gammel regnjakke, jekkestropper og en liten rull med det mest nødvendige verktøyet i tilleg til org. verktøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå