Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da er det kampanje på gang med mange godpriser :D

Fine priser, men dere må nesten få varene på lager også... :wink:

He he, kan jo ikke ha alt på hylla heller :wink:

Skrevet

GS har mye å gå på pris dersom de vil hjelpe seg selv til å bli entusiastenes første alternativ... Etter mye om og men valgte jeg å handle for 30.000 hos de, men det var etter mye krangel om priser og rabatter... fant ut i ettertid at jeg kunne spart fra å bestille andre plasser... men gjort er gjort...

men igjen MASSE skryt for kanonkatalog!

Tips er å be (ihvertfall de som sitter i bergen) om å finne ut av priser hos konkurrentene hvorav bl.a. schmiedmann og koed. jeg spurte disse luringene i Bergen og INGEN av de visste hva KOED var for noe?!?! en av de hadde hørt så vidt om schmiedmann...

Ta det som verdig kritikk...

Skrevet

Lurer litt på hvorfor katalogen har kommet hit i min bror's navn, men shittau... :D Prisene som står i katalogen avviker fra nettet, hva er riktig å følge? For eks de sorte baklysene til E30. Er prisen i katalogen uten MVA eller noe slik?

Skrevet

Kommer nok til å bestille litt knask fremover ja, hadde håpet at det AC kopi tårnstaget skulle komme litt bedre ut i pris da det er ennda dyrere enn Koed selger det for, men Facelift baklykter regner jeg med det blir.

Skrevet
Lurer litt på hvorfor katalogen har kommet hit i min bror's navn, men shittau... :D Prisene som står i katalogen avviker fra nettet, hva er riktig å følge? For eks de sorte baklysene til E30. Er prisen i katalogen uten MVA eller noe slik?

Hehe... "vi tar forbehold om trykkfeil"... Lest den før???

Skrevet

Hva er vitsen med å med gi ut en katalog der man ikke tar ansvar for det som står på trykk? Er det ingen hos GS Bildeler som er såpass skolert i sitt eget språk at de klarer å lese korrektur på sine egne utgivelser?

Skrevet
Hva er vitsen med å med gi ut en katalog der man ikke tar ansvar for det som står på trykk? Er det ingen hos GS Bildeler som er såpass skolert i sitt eget språk at de klarer å lese korrektur på sine egne utgivelser?

Tro meg, det er ikke så enkelt som du tror. Du skal være "sinnsyk" detalj-orientert, skal du ha kontroll over bilder, tekst, priser, modell-tilhørighet, osv... Jobber selv i en landsdekkende møbelkjede, og på hver "flyers" som blir sendt ut står det alltid, "med forbehold om"...

Skrevet

Hehe... "vi tar forbehold om trykkfeil"... Lest den før???

Ja, har vel sett et glimt eller ti av det. Uansett, hadde det vært fint å vite hva slags pris jeg kan gå ut i fra. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...